Lectură de 3 minute

09 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Șerban Buliga, cofondator Unfrosen: „Suntem foarte apropiați de difrnt. Simțim că avem un partener in-house”

Advertorial

Abonează-te pe  

difrnt. anunță o colaborare de succes cu Unfrosen.com, platforma inovatoare în industria fashionului en-gros din Europa de Est.

Sursa foto: Unfrosen

Unfrosen este prima platformă B2B ce ajută brandurile și retailerii mari să-și vândă stocurile outlet către magazinele independente din Estul Europei.

Lansată în martie 2023, platforma B2B Unfrosen a cunoscut o creștere rapidă și semnificativă, înregistrând o cifră de afaceri de peste 1,2 milioane de euro în primele nouă luni de la lansare. Cu peste 50 de furnizori de renume și peste 2.000 de magazine partenere în regiune, Unfrosen s-a afirmat rapid ca fiind un jucător cheie în peisajul fashionului en-gros.

Colaborarea strânsă dintre Unfrosen și difrnt. a jucat un rol esențial în consolidarea prezenței online a platformei. difrnt. a furnizat servicii de digital marketing specializate și personalizate, adaptate nevoilor specifice ale unui startup care a construit o soluție ce nu mai exista până în prezent.

Am fost foarte apropiați de difrnt. și cred că au livrat excelent în relația cu un startup care e atent la toate costurile și investițiile făcute în marketing. Simțim că avem un partener in-house.” a declarat Cofondatorul Șerban Buliga.

Una dintre contribuțiile principale ale difrnt. a fost strategia sa de achiziție a clienților, contribuind la creșterea bazei de magazine care folosesc platforma pentru achiziția de produse noi. Recent, difrnt. a ajutat la extinderea platformei în afara României, Unfrosen intrând cu succes pe piața din Bulgaria în doar 2 luni.

Principala provocare a fost să integrăm perfect viziunea și valorile noastre în strategia de promovare propusă de Unfrosen. Cu toate că acest proces a necesitat timp și efort, colaborarea strânsă dintre echipe ne-a permis să conturăm cele mai eficiente mijloace de promovare, care să transmită mesajul nostru distinct și să atragă publicul țintă.

De asemenea, implementarea ideilor a presupus un efort susținut pentru a asigura coerența și eficacitatea în fiecare etapă a campaniei. Am lucrat împreună pentru a identifica cele mai potrivite canale de comunicare și pentru a crea conținutul relevant și captivant, care să atragă atenția și să genereze angajament din partea audienței noastre”, spune Dan Toma, CEO & Partner, difrnt.

Citeste si:
Gun Media vrea să se extindă în Franța și Marea Britanie. Ce investiții sunt puse la bătaie
Gun Media vrea să se extindă în Franța și Marea Britanie. Ce investiții sunt puse la bătaie

De asemenea, difrnt. a fost responsabilă pentru producția de conținut video și design grafic pentru Unfrosen.

Colaborarea strânsă dintre difrnt. și Unfrosen demonstrează eficiența unei abordări integrate în dezvoltarea și promovarea unei platforme online. Împreună, cele două companii continuă să exploreze noi oportunități de creștere și inovare, consolidându-și poziția în industria fashionului en-gros din regiune.

Unfrosen, fondat în 2021, este o platformă B2B pentru tranzacționarea stocurilor în exces a brandurilor și retailerilor mari. Cei 2 pot vinde prin Unfrosen către magazinele independente din Europa de est, într-un mod controlat și privat.

Fondată în 2018, difrnt. este o agenție de digital marketing specializată în servicii complete, de la campanii PPC și social media, până la producție video, SEO și creare de conținut. Cu o echipă dedicată, creativă și orientată către inovație, difrnt. își propune să devină cea mai bună agenție de digital marketing din România, cu focus pe achiziția de clienți.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Șerban Buliga, cofondator Unfrosen: „Suntem foarte apropiați de difrnt. Simțim că avem un partener in-house”