În iunie 2021, compania deținută de LVMH a început să își distribuie articolele pe platforma germană, care a deschis o divizie de cosmetice selective. În al patrulea trimestru al anului 2021, alianța a intrat în vigoare în Germania, iar planurile erau de a o implementa și pe restul piețelor europene, dar în cele din urmă a fost implementată doar în Italia în 2022, scrie modaes.com.
De asemnea, Sephora atribuie decizia de a se despărți de Zalando momentului bun al afacerilor sale din Europa, astfel că firma se angajează să "își concentreze eforturile și resursele pe afacerea de bază și pe propriile canale". Ruperea acordului a fost, potrivit ambelor companii, amiabilă.
Fondată în 1969 și având ca director general pe Guillaume Motte, Sephora este unul dintre cele mai mari grupuri de parfumerie exclusivistă din lume. Lanțul, prezent în 35 de țări cu aproximativ 2.600 de magazine, a întreprins un proces de expansiune accelerată între 2011 și 2020, deschizând peste o mie de magazine și intrând pe douăsprezece piețe noi. Sephora are 39.000 de angajați la nivel mondial.
Zalando este unul dintre cele mai mari grupuri de comerț electronic din lume, specializat în modă și lifestyle. Compania, fondată în 2008 la Berlin, a încheiat al doilea trimestru al anului financiar în curs cu o ușoară scădere a vânzărilor, dar și-a dublat profitul, ajungând la 56 de milioane de euro.