Lectură de un minut

28 Feb 2023 - Știri și Noutăți

Românilor le plac batoanele de ciocolată: care au fost cele mai consumate ”gustări” Nestlé

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În 2022, românii și-au reluat treptat obiceiurile perturbate de pandemie la nivel alimentar, unul dintre indicatori fiind consumul de „gustări” rapide. Practic, marea revenire la birouri a fost marcată, printre altele, de creșterea în volum a vânzărilor de batoane de ciocolată

 

Sursa foto: Pixabay.com

Segmentul de batoane de ciocolată din România, care reprezintă 20% din piața de dulciuri, a înregistrat în 2022 o creștere de 8% în volum, revenind la nivelul de dinainte de pandemia din 2020, fiind influențat de revenirea la birouri a consumatorilor, ceea ce a marcat revirimentul vânzărilor de gustări dulci.

Este bine-cunoscut faptul că restricțiile de circulație impuse în 2020 mai ales, dar și în 2021, au influențat obiceiurile de consum în absolut toate domeniile și categoriile de produse și consumatori. Dulciurile nu au făcut excepție.

Până la finalul anului 2022, situația s-a reechilibrat, am înregistrat o creștere puternică mai ales pe brandul KitKat, dar și pe Lion. Iar 2023 poate fi considerat un an normal, după fluctuațiile din ultimii trei ani.

Alina Barbu, Senior Brand Manager Nestlé Confectionery

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românilor le plac batoanele de ciocolată: care au fost cele mai consumate ”gustări” Nestlé