Lectură de 3 minute

09 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Rețeaua Inmedio, centrată de presă și carte, se repoziționează pe piață și vrea să deschidă noi magazine

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lagardère Travel Retail anunță dezvoltarea brandului Inmedio, axat pe presă și carte, care se va extinde în zona de snack-uri, băuturi și cafea on the go și accesorii. Pe lângă repoziționare, rețeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, va deschide noi spații la nivel național.

„Lagardère Travel Retail, lider de piață în domeniul retailului adresat călătorilor, anunță dezvoltarea rețelei Inmedio sub o nouă poziționare susținută de direcții, concepte, categorii de produse și servicii, precum și de canale noi. Astfel, Inmedio își continuă evoluția de la conceptul inițial centrat pe presă și carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluții rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică.

Inmedio se transformă în “stația urbană de încărcare”, un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse și servicii, într-o singură oprire - snack-uri, băuturi și cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare și reviste locale și internaționale, carte, precum și o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spațiile clasice din rețelele de retail modern (mall-uri și galerii comerciale), în care Inmedio are prezență în 50 de orașe din țară, cât și în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale”, se arată în comunicatul de presă emis.

În ceea ce privește oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va avea o repoziționare. Categoria de cadouri va fi actualizată, iar spațiile vor fi regândite pentru a oferi soluții rapide pentru rutina urbană zilnică. Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar și posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand.

Noi magazine Inmedio în România

„Clienții caută soluții rapide și eficiente atunci când se află în mișcare, dar și în caz de urgență, de necesitate. Aerul nou de la Inmedio de aici își găsește sursa - din înțelegerea cât mai bună că avem nevoie cu toții de un punct de reper în drumurile de zi cu zi și de un serviciu rapid, prietenos și la îndemână în rutina noastră urbană. De aceea, planul nostru este de a analiza în mod constant tendințele de consum, iar procesul de extindere, atât a ofertei, cât și a prezenței fizice, va continua”, completează Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.

Inmedio este prezent pe piață de 20 de ani și are o rețea formată din 213 magazine situate în mall-uri și galerii comerciale din 50 de orașe la nivel național.

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail activează în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.850 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 39 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,3 miliarde de euro în 2020.

În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 280 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt brand-uri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee.

Citeste si:
Rețeaua Inmedio inaugurează 15 noi magazine în România. Retailerul a ajuns la 235 de unități în 2024
Rețeaua Inmedio inaugurează 15 noi magazine în România. Retailerul a ajuns la 235 de unități în 2024

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Rețeaua Inmedio, centrată de presă și carte, se repoziționează pe piață și vrea să deschidă noi magazine