Suprafața de vânzare este de aproximativ 250 de metri pătrați. Oferta cu care se adresează clienților cuprinde 6000 de articole.
Aceasta pornește de la vitrina asistată și vitrinele de autoservire care asigură o gamă extinsă de produse DIANA (carne proaspătă, produse și preparate din carne) și pește și produse din pește sub brand Pescăria Magic și continuă cu produse alimentare și nealimentare care acoperă o diversitate mare de nevoi de consum zilnice.
Suplimentar promoțiilor active în această perioadă în rețeaua Magazine DIANA, clienții prezenți la inaugurare au fost întâmpinați cu oferte speciale și sute de cadouri.
Compania DIANA a fost fondată la 30 aprilie 1991, pornind cu un magazin alimentar. În anul 1996 DIANA a inaugurat la Râmnicu Vâlcea o fabrică de produse din carne cu o capacitate mică de producţie, dar la un standard tehnologic aliniat pe deplin cu cele mai moderne linii de producţie din Europa.
DIANA se află astăzi în topul abatoarelor din România, dar ocupă și un loc important în topul producătorilor de preparate din carne cu capital 100% românesc.