Lectură de 8 minute

03 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Reducerile de vară online și în magazine: care sunt ofertele la haine, încălțăminte și accesorii

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Pandemia a schimbat obiceiurile de cumpărare ale românilor, o parte dintre consumatori preferând să își aleagă produsele din online. O constantă a cumpărăturilor a rămas apetența pentru reduceri, iar Retail.ro vă prezintă perioadele în care marii jucători de fashion desfășoară campaniile de reduceri vara aceasta și ce produse au reduceri semnificative.

Nu poate exista vară fără perioadă de reduceri. Deși a fost un an dificil pentru tot mai mulți retaileri de fashion, printre care și H&M care a închis definitiv 350 de magazine din toată lumea, alții și-au revenit după pandemie și au început campaniile promoționale cu reduceri din ce în ce mai mari.

În timp ce marile lanțuri de retail vestimentar încep reducerile din magazinele online și fizice la începutul verii, respectiv mijlocul lunii iunie, sunt magazine care aleg să mai aștepte pentru a vinde produsele la jumătate de preț.

Retail.ro a realizat o listă cu unele dintre magazinele de pe piața din România care au perioadă de reduceri la începutul verii, atât pentru magazinele online, cât și pentru cele fizice. Astfel, fie că sunt colecții mai vechi sau lichidări de stocuri, piesele vestimentare sunt reduse cu până la 70% de retaileri. Reducerile se aplică la haine, încălțăminte și accesorii.

În plus, magazinele ar putea fi în curând obligate, prin lege, să afișeze la reducerile de preț care a fost cel mai scăzut preț din ultimele 30 de zile înainte de ofertă, potrivit unui proiect de hotărâre propus de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Scopul este de a oferi clienților posibilitatea de a distinge reducerile de ofertele înșelătoare. Reglementarea ar urma să intre în vigoare la data de 28 noiembrie 2021 și ar urma să se aplice începând cu data de 28 mai 2022.

H&M reduceri la hainele de vară

Retailerul suedez vine cu reduceri în toate departamentele: femei, bărbați, copii și home, la haine, accesorii, încălțăminte și home&deco. Reducerile sunt cuprinse între 25% și 70% din valoarea produsului. Printre articolele aflate la reducere în magazinul online al H&M se numără rochiile, fustele, produsele de sezon (costumele de baie), pantalonii scurți, articole sportive, dar și articole de iarnă.

Spre exemplu, pentru un costum de baie un client ajunge să plătească 65 de lei, comparativ cu suma de 130 de lei pe care o plătea anterior, iar pentru o rochie înflorată scoate din buzunar 60 de lei, cu 40 de lei mai puțin decât prețul inițiial.

H&M deține la nivel global aproape 5.000 de magazine, iar pe piața din România, retailerul deține o rețea de 56 de magazine si un shop online.

Citeste si:
„Febra bumbacului” și problemele legate de sustenabilitate, pe cale să declanșeze noi scumpiri în industria modei
„Febra bumbacului” și problemele legate de sustenabilitate, pe cale să declanșeze noi scumpiri în industria modei

Zara - reduceri de vară la haine

Zara, parte a grupului spaniol Inditex, are campanie promoțională pentru toate departamentele: bărbați, femei și copii și oferă la promoție produse de sezon, haine elegante, lenjerie, articole de bărbați și accesorii. Clienții retailerului ajung să plătească cu până la 60% mai puțin în perioada reducerilor.

Pentru o salopetă scurtă cu guler, clienții ar urma să plătească 120 de lei, cu 80 de lei mai puțin față de prețul inițial al articolului. Reduceri de acest fel sunt și pentru alte piese vestimentare, precum sacouri, cămăși și tricouri.

Massimo Dutti - reduceri de vară la paltoane, jachete și sacouri

Massimo Dutti, parte a grupului Inditex, are reduceri de până la 50% la paltoane și jachete, sacouri, rochii, salopete și fuste. Reducerile în magazinele fizice încep la jumătatea lunii iunie și se termină pe 31 iulie, în funcție de disponibilitatea produselor pe stoc. Însă, este posibil ca perioada de reducere să fie prelungită, în funcție de produsele care intră în promoție.

Massimo Dutti oferă reduceri pentru piesele vestimentare elegante, ținutele de birou, dar și pantofi și accesorii. Spre exemplu, pentru un sacou pentru damă, din in, clientele ar urma să plătească 550 de lei, comparativ cu 750 de lei prețul inițial.

Retailerul a anunțat anul acesta și implementarea unei noi funcții în aplicația brandului, mai exact includerea unei camere virtuale unde clienții își pot „proba” încălțămintea pe care vor să o achiziționeze, cu funcții de realitate augmentată. Astfel, utilizatorii pot vedea în timp real cum ar arăta încălțată perechea de pantofi pe care vor să o cumpere sau de care sunt interesați.

Reduceri haine: C&A

C&A este unul dintre retailerii cu cele mai mari promoții, atât în magazinele fizice, cât și în magazinul online. Retailerul are o gamă vastă de reduceri și pentru hainele de copii, bebeluși, dar și pentru bărbați și femei cu reduceri de până la 50% și peste 50%.

Mango - reduceri haine de vară

Mango vine cu o ofertă mai largă de produse la reducere, pentru bărbați, femei și copii. Hainele retailerului sunt reduse cu până 70% în magazinul online. Retailerul de îmbrăcăminte din Spania a intrat pe piața din România și a ajuns la un număr de 13 magazine la nivel național, cele mai multe fiind în Capitală.

În ciuda dificultăților cu care s-a confruntat întreaga industrie de fashion, din cauza închiderii magazinelor fizice și a scăderii vânzărilor în 2020, Mango a fost unul dintre retailerii care nu a avut pierderi semnificative. Lanțul spaniol de magazine a înregistrat în 2020 o creștere de +50% față de aceeași perioadă din 2019, fiind ajutat de trecerea la cumpărăturile online.

Cele mai bune rezultate au fost înregistrate de Mango în Belgia, unde vânzările au scăzut doar cu 4%, în ciuda condițiilor de carantină. În alte patru piețe importante - Germania, Rusia, Elveția și Olanda - vânzările au scăzut cu 10% - 14%. Aceste rezultate au apărut ca urmare a comerțului online, sector în care retailerul a investit constant în ultimii 20 de ani.

Vânzările online reprezintă 24% din totalul businessului Mango și au crescut cu 26,7% doar în 2019, ajungând la 564 de milioane de euro.

Penti

Penti, unul dintre cele mai cunoscute branduri de lenjerie pentru femei, cuprinde o vastă categorie de produse, printre care lenjerie, costume de baie, produse de plajă și haine pentru casă. Reducerile retailerului sunt atât în magazinele fizice, cât și online de până la 50%. Prețul unui costum de baie ajunge redus până la suma de 40 de lei, de la 120 de lei.

Haine de vară reduse la Orsay

Orsay, deținut de familia franceză Mulliez, are reduceeri la gama de haine de damă, la diverse produse, printre care accesorii, haine de casă, articole sportive, tricouri și pantaloni. Produsele pot fi găsite la reducere atât în magazinele fizice, cât și în magazinul online. Retailerul are 600 de magazine deschise în toată lumea.

About You reduceri

Și platforma online About You are reduceri la o gamă largă de produse, printre care articole sportive, încălțăminte și accesorii, produse pentru damă și bărbați, de la articole de sezon până la articole de iarnă. Produsele ajung să fie reduse cu până la 70%.

Platforma online conține unele dintre cele mai mari branduri, printre care Nike, Adidas, Vero Moda, Calvin Klein, Ecco, Marie Claire și multe altele. Platforma online de îmbrăcăminte a obținut anul trecut o cifră de afaceri de un miliard de euro pe piața din Germania. Mai mult, vânzările s-au dublat, fiind înregistrată o creștere de 57%, la doar un an de la lansare.

Pe piața europeană, retailerul a înregistrat o creștere de 145% a vânzărilor nete, de până la 464 milioane de euro, ca urmare a extinderii platformei pe alte 13 piețe.

epantofi.ro - reduceri la încălțăminte

epantofi.ro este o paltformă online de încălțăminte care cuprinde produse de la aproximativ 456 de branduri, cu o prezență de peste 20 de ani pe piață. Platforma online a fost lansată în Polonia și a intrat ulterior și pe piața din România. Printre brandurile care comercialiează încălțăminte prin platforma online se numără Adidas, Aldo, Calvin Klein, Crocs, Ecco, Eva Longoria, Fila, Guess, Lacoste, Nike și mulți alții.

Platforma online oferă reduceri de până la 60% pentru femei, bărbați și copii la sandale, espadrile, teneși și încălțăminte sportivă. În plus, potrivit studiului Glami Fashion Research, comerțul electronic în România ar urma să crească cu 20% anul acesta și se estimează că va înregistra venituri de peste 6,4 miliarde de lei până în 2023. În sectorul comerțului electronic, Epantofi.ro este de 2 ani liderul comerțului electronic de modă din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Reducerile de vară online și în magazine: care sunt ofertele la haine, încălțăminte și accesorii