Lectură de 3 minute

22 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Promenada Mall si World Vision România lansează o campanie prin care donează încălțăminte copiiilor din medii defavorizate

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Promenada Mall si World Vision România lansează în perioada 22 noiembrie – 5 decembrie campania „Înnoiește-te și dăruiește de Moș Nicolae”, prin care sute de copii din medii defavorizate vor primi încălțăminte. Astfel, pentru fiecare bon de cumpărături, care include și o pereche de încălțăminte, scanat în aplicația SPOT de către clienții Promenada Mall, centrul comercial va dona o pereche nouă de ghetuțe unui copil care are nevoie. 

În fiecare iarnă, mii de copii de la sate trebuie să meargă la școală cu încălțăminte veche sau inadecvată, în timp ce unii dintre ei ajung chiar să abandoneze școala. Ghetele donate de Promenada Mall vor fi distribuite către copiii susținuți de World Vision România, din 18 sate ale județelor Vaslui, Ialomița și Vâlcea.

Persoane publice precum dr. Oana Cuzino, Laura Cosoi, Alina Greavu (Aluziva) și Sore s-au alăturat campaniei. Din solidaritate față de copiii care nu au încălțăminte, acestea au donat și au ilustrat pentru comunitățile lor online care sunt repercusiunile absenței unei piese banale, precum o pereche de ghete de iarnă.

„Pentru mii de copii de la sate, venirea sezonului rece nu este un moment al celebrării, în care își pregătesc ghetuțele pentru a aștepta cadourile lui Moș Nicolae, ci o perioadă în care, de cele mai multe ori, trebuie să abandoneze școala din lipsa unei perechi de ghete adecvate.

Retail jobs

Alături de vizitatorii Promenada Mall care achiziționează o pereche de încălțăminte și scanează bonul în aplicația SPOT, donăm către copiii din medii defavorizate ghetuțe noi care să îi ajute să se bucure de venirea sărbătorilor și, mai mult de atât, să meargă la școală fără să le fie frig”, declară echipa Promenada Mall.

Puncte de loialitate pentru cumpărături

Vizitatorii centrului comercial care nu s-au încsris încă în programul de loialitate SPOT, pot descărca aplicația gratuit atât din Google Play, cât și din App Store. După descărcarea SPOT, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație.

Prin scanarea bonului de încălțăminte, fiecare sesiune de cumpărături va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.

Toate proiectele de responsabilitate socială ale grupului NEPI Rockcastle din cele nouă țări, inclusiv România, sunt comunicate sub umbrela #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună), platforma de responsabilitate socială a grupului.

Citeste si:
Campania „Xclusive by Băneasa Shopping City” continuă în magazinul Sport Couture cu lansarea colecției Summer Trends
Campania „Xclusive by Băneasa Shopping City” continuă în magazinul Sport Couture cu lansarea colecției Summer Trends

Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle care fac parte din aplicație: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiesti Shopping City.

Aplicația Spot de recompensare a clienților loiali din Mega Mall și Promenada Mall este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber.

World Vision România este o organizație care desfășoară programe de intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International, prezent în aproape 100 de țări din întreaga lume. În 30 de ani de prezență în România,organizația a ajutat peste 500.000 de copii și adulți, în aproape 500 de comunități din 18 județe.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Promenada Mall si World Vision România lansează o campanie prin care donează încălțăminte copiiilor din medii defavorizate