Lectură de 2 minute

11 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Profi deschide primele magazine de convenience ProfiGo în Timișoara

Andra Imbrea

Retailerul Profi a deschis două magazine sub formatul ProfiGo în Timișoara. Acestea sunt primele unități sub noul concept ce combină funcționalitățile magazinului de proximitate cu cele ale unuia de convenience.

“În momentul de față, acest segment nu este realmente reprezentat în retailul românesc, așa că intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “După părerea mea, putem câștiga această piață.”

Cele două unități ProfiGO de azi sunt versiuni remodelate ale magazinelor care deja funcționau la parterul sediului Profi, pe Calea Sever Bocu nr.31, și pe Intrarea Doinei, nr. 19-21. Treptat, mai multe magazine Profi City vor fi remodelate sub formatul ProfiGo.

Noul format a fost anunțat pentru prima oară anul trecut, în septembrie, la inaugurarea magazinului concept Profi de la Ploiești, în cadrul căruia era testat ca zonă de convenience. Reprezentanții retailerului spun că rezultatele inițiale s-au dovedit încurajatoare și că ProfiGo este una dintre mizele Profi pentru acest an.

De altfel, planurile retailerului pentru piața locală sunt destul de ambițioase: Profi vrea să "atace" piața locală și să devină al doilea mare retailer prin deschiderea a 1300 de magazine noi până în 2024, dintre care aproximativ 270 de locații anul acesta. 

Citeste si:
Grupul Aaylex, producătorul Cocorico, a înregistrat afaceri de aproape 160 de milioane de lei, în primele 3 luni din 2021

Rețeaua de retail cu cea mai mare acoperire la nivel național a deschis în prima jumătate a anului 164 de magazine. 2020 a adus 237 de locații noi, precum și noul concept store Profi, denumit intern Monaco. Prima locație Monaco s-a deschis la Ploiești, iar conceptul a fost implementat și într-un magazin din Craiova.

Pentru anul în curs Profi estimează că va deschide între 30 și 40 de magazine noi sub conceptul Monaco, iar acestea vor fi atât sub formatul Supermarket, City sau Go, formatul nou. De altfel, strategia retailerului este de a “ataca” piața locală oferind diverse formate, cu diverse sortimente dedicate zonei de amplasare și clienților.

Cu peste 22.000 de angajați și un ritm de creștere ce depășește 200 de magazine pe an, Profi țintește spre a doua poziție din retailul românesc în anul 2024.

Citeste si:
dEpurtat.ro vrea să se extindă pe piețele din Bulgaria, Grecia și Ungaria
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Profi deschide primele magazine de convenience ProfiGo în Timișoara