"Creşterile nu vor fi atât de accentuate cum au fost în 2022, dar "trebuie să reducem decalajul pe ansamblul acestui an", a explicat şeful grupului elveţian, scrie Agerpres.ro.
Nestle, cea mai mare companie alimentară din lume, a înregistrat în primele nouă luni din 2022 o creştere organică a vânzărilor de 8,5%, din care majorările de preţ au reprezentat 7,5 puncte procentuale.
În multe state dezvoltate rata inflaţiei este la un nivel record, în mare parte în urma majorărilor de preţuri la alimente şi energie.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1996, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, NESQUIK, Chocapic, KitKat®, Lion, JOE®, After Eight, MAGGI®, Purina, NAN®, GERBER®, Nespresso, Optifibre etc. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de zero emisii nete de carbon până în 2050.