Lectură de 2 minute

03 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Produsele LifeBox devin disponibile și pentru comenzi rapide prin aplicația Tazz

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Startup-ul românesc de healthy food delivery din România LifeBox lansează o nouă gamă de preparate sănătoase, disponibile exclusiv pentru livrare rapidă. În prima etapă a proiectului, livrările vor fi efectuate exclusiv în proximitatea unității de producție din București, comenzile putând fi plasate prin aplicația Tazz.

Gama LifeGO cuprinde peste 20 de preparate individuale, diferite de produsele și meniurile LifeBox, însă păstrează același concept de mâncare gustoasă și sănătoasă, conform promisiunii LifeBox. Astfel, de acum, clienții vor putea opta pentru feluri principale, salate, supe, deserturi, gândite astfel încât să satisfacă toate gusturile și includ atât opțiuni cu pește și carne, cât și preparate vegetariene sau ovo-lacto-vegetariene.

Toate ingredientele folosite sunt proaspete provenind de la producători locali certificați și distribuitori sau importatori consacrați, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox, potrivit companiei.

Prețurile preparatelor listate pornesc de la 19,99 lei pentru felurile principale, 15,99 lei pentru supe, 26,99 lei pentru boluri vegane cu opțiuni de extra-ingrediente sau 10,99 lei pentru deserturi, toate preparatele fiind gătite într-un mod sănătos: fără prăjeli, în stil sous-vide sau la abur.

Business-ul românesc LifeBox a încheiat 2021 cu o creștere de 40% față de anul anterior, de aproximativ cinci milioane de euro, și își continuă planurile de dezvoltare. Potrivit celor trei antreprenori, cofondatori LifeBox, contextul pandemic a continuat să aducă schimbări în comportamentul consumatorilor. La nivel general, se remarcă o scădere în ceea ce privește activitatea fizică și o creștere a nivelului de stres, factori care au condus în timp la creșterea utilizării soluțiilor digitale și la transformarea locuinței într-un nou centru de activitate.

În ceea ce privește preferințele de consum, box-urile Optim, Sport și Veggie-Fish au înregistrat cele mai multe vânzări în România. Compania s-a extins anul trecut și pe piața din Ungaria, unde a dezvoltat conceptul FrissBox, care a înregistrat o creștere medie de 40% de la lună la lună. Meniurile Optim, Vegan și Sport au fost cele mai comandate în 2021, dar și cele lansate ulterior, precum veggie și dairy-free, urcă rapid în topul preferințelor consumatorilor din Budapesta.

Anul trecut, LifeBox și-a mutat activitatea într-o nouă unitate în București, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 de euro. Noul spațiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, tot de aici urmând a fi livrate și toate preparatele LifeGO by LifeBox.

Echipa LifeBox are la bază trei membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 10 tipuri de meniuri, meniurile Office Optim și Veggie fiind cele mai recent lansate, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în București & Ilfov, Cluj & Florești și Oradea. De asemenea, o gamă de preparate individuale pot fi comandate on-demand în București, prin aplicația Tazz.

Citeste si:
Noutăți de la Sezamo: retailerul a creat o secțiune cu 100 de rețete sănătoase și lansează un concurs cu 150 de premii
Noutăți de la Sezamo: retailerul a creat o secțiune cu 100 de rețete sănătoase și lansează un concurs cu 150 de premii

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Produsele LifeBox devin disponibile și pentru comenzi rapide prin aplicația Tazz