Lectură de 3 minute

22 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Primul flagship store Dorelan din România a generat vânzări de 150.000 de euro în primele trei luni de funcționare

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Inaugurat în decembrie 2021, în urma unei investiții de 200.000 de euro, flagship store-ul Dorelan, brand italian premium de saltele, mobilier și accesorii, a generat vânzarea a 100 de saltele în primele trei luni de funcționare. Valoarea totală a vânzărilor – saltele, paturi și accesorii – a atins nivelul de 150.000 de euro, cel mai scump produs vândut fiind o saltea cu prețul de 3.900 de euro plus TVA.

„Nivelul vânzărilor din primele trei luni de funcționare confirmă așteptările noastre privitoare la dorința clienților din România de a se bucura de un somn odihnitor și sănătos. Flagship store-ul Dorelan din București a generat vânzări nu doar în capitală, ci și în orașe importante din România, precum Timișoara, Iași, Constanța, Cluj-Napoca. De asemenea, am înregistrat rezultate bune și pe segmentul HoReCa, semnând primul nostru contract pentru livrarea de saltele, paturi și accesorii unui aparthotel din Galați”, a declarat Teodora Lazăr, fondatoarea agenției de reprezentare Dedalo și Key Account Manager Dorelan

În noul flagship store Dorelan sunt disponibile saltele pentru persoanele care fac mult sport, pentru copii și adolescenți, pentru persoane active sau sedentare, pentru persoane cu probleme lombare și multe altele.

Gama Dorelan din noul flagship store din nordul Bucureștiului cuprinde peste 100 de saltele de calitate produse în Italia. Cele mai multe dintre produse sunt disponibile cu livrare imediată, stocul permanent având o valoare de 100.000 de euro. Întregul proces, de la selectarea materialelor și pieselor până la finalizare, livrare și montaj, este monitorizat și supravegheat cu atenție de către specialiștii Dorelan.

Agenția de reprezentare Dedalo vizează, pe lângă utilizatorii finali, și clienți instituționali din domeniile HoReCa și rezidențial. Astfel, pentru proiectele HoReCa & Office sunt oferite soluții și expertiză, de la analiza costurilor și recomandări de produse și până la asistență permanentă pe durata execuției, logistică și montaj.

Brandul Dorelan a fost fondat în 1968, când Diano Tura și Pietro Paolo Bergamaschi au hotărât să plece de la compania unde lucrau și să se dedice unui proiect ambițios, și anume producerea de saltele de calitate superioară. Astfel au luat formă, într-un mic garaj din Forlì, primele produse Dorelan, lucrate cu simțul estetic și îndemânarea ce disting artizanii italieni. Din Forlì, firma s-a extins în toată țara și apoi în toată lumea, printr-o traiectorie perseverentă de creștere constantă și organică. Pas cu pas, cu o viziune orientată riguros pe calitate. Această alegere s-a tradus în investiții semnificative în cercetare științifică, tehnologii și, mai presus de toate, oameni.

Teodora Lazăr a fondat Dedalo Agency, agenție de reprezentanță pentru mobilierul italian premium, în anul 2008. În 2010, Teodora s-a mutat la Roma, de unde a extins portofoliul Dedalo, ajungând de la trei companii reprezentante în 2008 la peste 20 de fabrici în 2021, ale căror produse premium le-a adus, în exclusivitate, pe patru piețe – România, Bulgaria, Ungaria și Republica Moldova. Printre producătorii reprezentanți de Teodora Lazăr prin Dedalo se numără Calligaris, Ditre Italia, Sangiacomo, Meson’s, Connubia, Tooy, Slamp, Ethimo, Il Fanale, Alea Office, Kastel. Etc.

Citeste si:
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Primul flagship store Dorelan din România a generat vânzări de 150.000 de euro în primele trei luni de funcționare