Lectură de un minut

08 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Primark extinde serviciul online „click and collect”

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Primark a început să testeze această opțiune în vara anului 2022, în Marea Britanie, doar cu colecția pentru copii. Acum o extinde la peste 2.500 de articole din colecția pentru femei.

Singurul mare retailer de modă care nu vinde online face un pas mai aproape de ecommerce. Primark a refuzat dintotdeauna să vândă online pe motiv că marjele sale nu ar susține acest lucru, și-a extins serviciul click&collect după o perioadă de probă anul trecut, potrivit modaes.com.

Retailerul a lansat serviciul click and collect (care permite cumpărături online și colectare în magazin) în iunie 2022. La acel moment, opțiunea era disponibilă doar pentru colecția de modă pentru copii și într-o mică selecție de magazine din Marea Britanie. În acest an, Primark a extins acel pilot și l-a dus în alte 32 de magazine.

Această mutare în online a venit după doi ani de pandemie care a afectat Primark mai mult decât orice alt operator: nu numai că lanțul nu are o platformă de comerț electronic, dar dimensiunea magazinelor sale l-a făcut mai expus la restricții.

În ultimii ani, Primark a început, de asemenea, să își modernizeze site-urile web, care, în mod istoric, au fost pur informative. Platforme precum cele din Marea Britanie și Spania includ acum servicii precum disponibilitatea în magazin, informații despre toate referințele și un whislist.

Serviciul Click and Collect este gratuit, cu o valoare minimă a comenzii (circa 10 euro). În urma plății online, clienții pot merge să ridice comanda de la punctele de colectare desemnate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Primark extinde serviciul online „click and collect”