Just East Takeaway susține că presiunea competiției, dimensiunea businessului și rata de penetrare a pieței de livrare de mâncare nu au putut susține un business sustenabil în ultima perioadă. Ieșirea de pe piața din România va permite companiei să se concentreze pe piețele unde are deja o poziție dominantă între jucători.
Rămân, astfel, să își împartă piața de livrare de mâncare la domiciliu următorii jucători: Glovo, care a achiziționat foodpanda în România și Bulgaria, Bolt Food și Tazz by eMAG, format după ce eMAG a cumpărat platforma EuCeMănânc.
Just Eat Takeaway este un marketplace global online de livrare de mâncare, cu sediul în Amsterdam, care are peste 630.000 de parteneri. Fuziunea dintre Just Eat și Takeaway.com operează în Statele Unite, Marea Britanie, Germania, Olanda, Canada, Australia, Austria, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Franța, Irlanda, Israel, Italia, Luxemburg, Noua Zeelandă, Polonia, Slovacia, Spania și Elveția. Compania are parteneriate în Columbia și Brazilia.
Sursa foto: justeattakeaway.com