Grupul a precizat că profitul său EBITDA fără taxe și impozite ajunge la 647 de milioane de euro în anul financiar care s-a închis la 30 septembrie, în linie cu intervalul 640-655 milioane de euro prognozat anterior.
Pepco, care s-a listat la Bursa de Valori din Varșovia în luna mai cu o evaluare de cinci miliarde de euro, a declarat că veniturile au crescut în valută constantă cu 19,3% până la 4,12 miliarde de euro, cu vânzări în creștere cu 6,5%.
Compania a deschis 483 de magazine, inclusiv primele magazine Pepco din Austria, Serbia și Spania, ajungând la o rețea de 3.504 magazine. Grupul susține că pentru 2021-2022 vizează noi deschideri de magazine.
Pepco vrea să angajeze 13.000 de persoane în 3 ani
„Performanța inițială extrem de încurajatoare a acestor magazine Pepco din Europa de Vest ne oferă o încredere din ce în ce mai mare că întreaga Europă este o piață adresabilă pentru noi, cu planurile noastre de a deschide în Germania pe drumul cel bun pentru prima jumătate a anului 2022. Prin deschiderea de noi magazine rămânem pe linia de a crea cel puțin 13.000 de joburi în următorii trei ani”, a spus directorul executiv al grupului Andy Bond.
Grupul Pepco a adăugat însă că se confruntă cu inflaţia preţurilor la materii prime, dar și cu creșterea costurilor transportului, precum și problemele care sunt de-a lungul lanțurilor de aprovizionare. Însă, retailerul spune că are o strategie de a contracara impactul acestor evoluții negative.
,,Pe baza înțelegerii noastre a nivelului actual al impactului COVID asupra veniturilor și costurilor, suntem încrezători în obținerea unei creșteri a profitului pe întregul an, în conformitate cu nivelurile istorice'', se arată într-un comunicat al companiei.