Parteneriatele Penny cu măcelăriile au debutat în 2013. Discounterul și-a extins și oferta de carne din magazine, carnea proaspătă fiind în prezent 100% românească, ca parte a obiectivului „triplu Ro” prin care 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România, până în 2023.
Penny România va începe să testeze și specialități în zona București-Ilfov împreună cu partenerul Domidene.
Retailerul are peste 30 de mărci proprii, mai bine de 85% din furnizori înregistraţi în România şi peste 65% din produse fabricate în România.
Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019 și vrea să investească peste 5 miliarde de lei până în 2029. Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior.
Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 5.300 de angajați.