Lectură de 2 minute

14 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Parteneriat între Aliant și japonezii de la Ricoh: ce presupune acesta

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Compania românească Aliant, integrator IT și furnizor de servicii de transformare digitală, a încheiat un parteneriat strategic cu Ricoh, lider global în echipamente de printing, soluții de tehnologie și servicii. Aliant devine astfel distribuitor autorizat al produselor Ricoh în România și își extinde portofoliul cu soluții de imprimare avansate, adresate atât clienților din industrii multiple, precum și partenerilor revânzători.

Sursa foto: Aliant/ Ricoh

Ca parte a acestui parteneriat, Aliant va importa direct și va distribui echipamente de imprimare, consumabile și piese de schimb, fiind de asemenea autorizat pentru servicii de instalare, garanție și post-garanție pentru produsele Ricoh.

Gama extinsă de soluții Ricoh cuprinde nu doar tehnologii de imprimare, ci și soluții de gestionare avansată a documentelor, securitate cibernetică și instrumente colaborative, ceea ce ajută semnificativ la atingerea obiectivelor strategice ale oricărui business.

Bogdan Ciubotaru, Managing Partner Aliant

Parteneriatul dintre Aliant și Ricoh marchează o evoluție în oferirea de soluții de printing și IT diversificate și avansate, dedicate pieței din România.

Aliant este integrator IT, furnizor de managed services, precum și distribuitor de printing, a cărui misiune este aceea de a contribui la dezvoltarea competitivă, eficientă și sustenabilă a partenerilor săi prin folosirea celor mai avansate tehnologii. Activitatea companiei constă în servicii de transformare digitală a afacerilor, utilizând, printre altele, soluții de Hyper Automation prin RPA, Chatbots, Low Code, Inteligență Artificială, Realitate Augmentată, precum și soluții de Infrastructură și Integrare, Securitate a Datelor, Managementul Documentelor și Printing.

Ricoh este furnizor pentru servicii digitale integrate și soluții de imprimare și imagistică concepute pentru a susține transformarea digitală a locurilor de muncă, spațiilor de lucru și pentru a optimiza performanța în business. Cu sediul în Tokyo, Ricoh are operațiuni globale în aproximativ 200 de țări și regiuni, care se bazează pe o vastă expertiză, tehnologii și capabilități organizaționale dezvoltate pe parcursul celor 85 de ani de istorie. În anul financiar încheiat în martie 2023, Grupul Ricoh a înregistrat vânzări globale de 2,134 miliarde de yeni (aproximativ 16 miliarde USD). Misiunea și viziunea Ricoh au ca scop creșterea satisfacției la locul de muncă prin înțelegerea și transformarea modului în care oamenii își desfășoară munca, astfel încât potențialul și creativitatea lor să fie puse în slujba unui viitor sustenabil.

Citeste si:
AQUILA finalizează preluarea Parmafood
AQUILA finalizează preluarea Parmafood

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Parteneriat între Aliant și japonezii de la Ricoh: ce presupune acesta