„În acest moment colaborăm cu peste 1.000 de magazine online și selleri persoane juridice. Partenerii noștri și-au dat seama de beneficiile colaborării cu Packeta România și de avantajele pe care le aduce acest serviciu alternativ de livrare care devine din ce în ce mai popular în România”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menționând că unul dintre obiectivele companiei din acest an vizează consolidarea prezenței cu puncte pick-up în orașele mari și extinderea rețelei și în restul localităților cu peste 20.000 de locuitori.
Alegerea locațiilor pentru punctele pick-up ia în calcul sporirea rentabilității părților implicate, vadul pietonal, accesibilitatea ușoară în cadrul locației, existența, în locație, a unei conexiuni la internet și a unui computer.
În medie, rata de adopție în rândul clienților români pentru livrare la puncte pick-up este de aproximativ 35% din totalul coletelor livrate și continuă să crească, potrivit Packeta.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare. Compania are o rețea extinsă de peste 10.000 de puncte pick-up proprii și peste 2.160 de Z-Box-uri în rețeaua internațională și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 35.000 de magazine online și selleri.