Lectură de un minut

21 Dec 2023 - Știri și Noutăți

OTOTO și-a lansat magazinul online

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Retailerul OTOTO și-a deschis, oficial, și magazinul online, fiind disponibil pentru clienți încă de săptămâna trecută. În luna octombrie, comerciantul anunțase în cadrul retailArena intenția de a-și plasa produsele și în e-commerce, la cererea clienților care locuiesc în alte orașe. 

 

Sursa foto: Facebook

Inspirat din cultura japoneză, OTOTO este un magazin mixt care îmbină experiența cumpărăturilor cu atmosfera relaxantă dintr-o cafenea.

În prezent, în România, sunt trei magazine OTOTO: cel din Piața Amzei, cel din Calea Victoriei și cel de pe Calea Dorobanților. Antreprenorii vor să își ducă businessul și alte orașe cheie din România, precum Timișoara și Cluj-Napoca, dar și Iași, Sibiu, Oradea și Brașov.

În viitorul apropiat, OTOTO ar vrea să se extindă și în străinătate, în țări precum Austria sau Germania, iar în primăvara anului viitor va avea inclusiv un Pop-up Store în Viena.

În prezent, la OTOTO sunt comercializate peste 300 de branduri europene independente, dintre care peste 100 sunt românești.

Acestea sunt din categorii precum:

  • produse alimentare și băuturi,
  • produse de îngrijire personală și pentru casă,
  • accesorii,
  • articole de modă produse de branduri sustenabile, care se regăsesc la OTOTO Victoriei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  OTOTO și-a lansat magazinul online