Lectură de 2 minute

06 Nov 2023 - Știri și Noutăți

retailArena | Sonia Micu, OTOTO: E nevoie de câte un OTOTO în fiecare oraș din țară, vom lansa și un magazin online 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Prezentă la retailArena, Sonia Micu, COO& partner OTOTO, a vorbit despre conceptul lanțului de magazine OTOTO și despre principalele provocări pe piața retailului alimentar. 

 

Sursa foto: retail.ro/Ovidiu Udrescu

Inspirat din cultura japoneză, OTOTO este un magazin mixt care îmbină experiența cumpărăturilor cu atmosfera relaxantă dintr-o cafenea.

În prezent, în România, sunt trei magazine OTOTO: cel din Piața Amzei, cel din Calea Victoriei și cel de pe Calea Dorobanților. Antreprenorii vor să își ducă businessul și alte orașe cheie din România, precum Timișoara și Cluj-Napoca, dar și Iași, Sibiu, Oradea și Brașov. În plus, în curând, va fi lansat și magazinul OTOTO online. Nu în ultimtul rând, OTOTO vrea să se extindă și în străinătate, în țări precum Austria sau Germania, iar în primăvara anului viitor va avea inclusiv un Pop-up Store în Viena.

„Provocarea cea mai mare a fost faptul ca am deschis în plină pandemie. Nu a fost deloc ușor să deschidem un magazin general care are și o cafenea în acea perioadă. Am pornit cu gândul de a ne extinde și cred că este loc suficient pentru a deschide alte magazine OTOTO în București, deci cu siguranța vom mai deschide atât în Capitală cât și în principalele mari orașe din România. Mai mult, în luna noiembrie va fi lansat și un magazin online ca răspuns la presiunea clienților noștri, care locuiesc în alte orașe și își fac cumpărăturile de la OTOTO când vin la București”, a spus Sonia Micu.

În prezent, la OTOTO sunt comercializate peste 300 de branduri europene independente, dintre care peste 100 sunt românești.

Acestea sunt din categorii precum:

  • produse alimentare și băuturi,
  • produse de îngrijire personală și pentru casă,
  • accesorii,
  • articole de modă produse de branduri sustenabile, care se regăsesc la OTOTO Victoriei.

retailArena este organizat de retail.ro și Wall-Street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Citeste si:
Studiu Danone: românii consumă tot mai multe produse pe bază de plante de la an la an 
Studiu Danone: românii consumă tot mai multe produse pe bază de plante de la an la an 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  retailArena | Sonia Micu, OTOTO: E nevoie de câte un OTOTO în fiecare oraș din țară, vom lansa și un magazin online