Lectură de 2 minute

23 Aug 2023 - Știri și Noutăți

O nouă opțiune lansată de Klarna: cum pot plăti clienții cumpărăturile

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță un nivel semnificativ de creștere în Europa, cu o majorare a GMV (volum de marfă brută) de 14% față de aceeași perioadă a anului trecut (trimestrul al doilea) - depășind, astfel, industria comerțului electronic, care a crescut doar cu 1% în aceeași perioadă*.

Sursa foto: Klarna

Din 2020, Klarna a intrat pe 11 piețe europene, cele mai recente fiind România și Republica Cehă. Compania a adunat 100 de milioane de consumatori europeni și s-a asociat cu peste 470.000 de comercianți, cu noi acorduri multinaționale recente care includ TIER, MandMDirect și Deichmann.

Cel mai bine cunoscută pentru produsele sale Buy Now Pay Later, Klarna a lansat Pay Now, opțiunea companiei de debitare instantă, în toate piețele europene - aceasta reprezintă aproximativ o treime din toate tranzacțiile. Acest lucru înseamnă că acum consumatorii au opțiunea de a plăti în întregime imediat sau de a plăti în rate - fără dobândă - atunci când selectează Klarna la finalizarea cumpărăturilor.

La rândul lor, comercianții le oferă consumatorilor o experiență de finalizare a cumpărăturilor fără probleme și mai multe opțiuni de plată, în funcție de nevoile lor.

Aplicația Klarna se bazează pe un motor de recomandări AI pentru a ajuta consumatorii să găsească și să cumpere cele mai relevante produse pentru ei.

Feed-ul este actualizat în timp real cu o serie de produse și oferte, devenind din ce în ce mai personalizat pe măsură ce învață mai multe despre preferințele utilizatorului. Acest lucru vine în plus față de colaborarea recentă cu OpenAI, pentru a oferi recomandări curatoriate de produse utilizatorilor care cer sfaturi și inspirație pentru cumpărături prin intermediul plugin-ului său.

În plus față de noile produse și servicii pentru consumatori, tot mai mulți comercianți adoptă soluțiile de marketing ale Klarna, a căror implementare stimulează dezvoltarea, loialitatea și conversiile.

**Sondaj efectuat printre 10.000 de clienți Klarna cu vârste cuprinse între 18 și 77 de ani în Europa în iulie 2023.

Citeste si:
Breșe de securitate și protecția datelor: care sunt temerile companiilor din România cu privire la Inteligența Artificială
Breșe de securitate și protecția datelor: care sunt temerile companiilor din România cu privire la Inteligența Artificială

Încă din 2005, misiunea Klarna este de a accelera comerțul, prioritizând nevoile consumatorilor. Cu peste 150 de milioane de utilizatori activi la nivel global și 2 milioane de tranzacții pe zi, soluțiile de plată și cumpărături echitabile, sustenabile și bazate pe inteligență artificială ale Klarna revoluționează modul în care oamenii cumpără și plătesc online. Peste 500.000 de retaileri globali integrează tehnologia inovatoare și soluțiile de marketing Klarna pentru a stimula creșterea și loialitatea, inclusiv H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group și Nike. Pentru mai multe informații, vizitați Klarna.com.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  O nouă opțiune lansată de Klarna: cum pot plăti clienții cumpărăturile