Lectură de 4 minute

07 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Klarna se dezvoltă în România: cu ce servicii vine rețeaua globală de plăți

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Klarna, reÈ›eaua globală de plăți È™i destinaÈ›ia de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță lansarea pe piaÈ›a din România È™i principalele servicii pe care urmează să le pună la dispoziÈ›ia utilizatorilor.

Sursa foto: Klarna

Potrivit unui studiu de piață realizat de Klarna, 45% dintre români preferă un serviciu de plată în rate fără dobândă, de tipul Buy Now Pay Later, pentru achiziÈ›iile mai scumpe, în timp ce 54% dintre românii care folosesc internetul cred că noile tehnologii încurajează îmbunătățirea industriei financiare, printr-o transparență mai mare È™i servicii convenabile.

Obiectivul nostru este de a le oferi atât companiilor, cât È™i clienÈ›ilor lor, o experiență de cumpărături smoooth. De la a căuta È™i până la a deÈ›ine, oferim mai mult decât este de aÈ™teptat de la un serviciu de plată È™i facem eforturi suplimentare pentru utilizatorii noÈ™tri.

Sebastian Siemiatkowski, CEO și Co-fondator Klarna

AÈ™adar, începând de azi, românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”, alături de aplicaÈ›ia mobilă Klarna, ambele garantând plăți rapide, sigure È™i eficiente. În ultimii doi ani, Klarna È™i-a extins prezenÈ›a în Europa Centrală È™i de Est, cu branduri locale È™i internaÈ›ionale care au integrat în business-urile lor serviciile de plată flexibile ale Klarna.

Această integrare a sporit È™i mai mult un portofoliu deja impresionant al companiei de peste 500.000 de parteneri la nivel global. Toate acestea sunt posibile datorită ofertelor de plăți alternative ale Klarna, precum opÈ›iunea „Pay in 3”, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-È™i împărÈ›i plata în 3 rate fără dobândă È™i le oferă comercianÈ›ilor ocazia de a veni cu opÈ›iuni de plată flexibile către clienÈ›i.

Printre brandurile deja disponibile prin aplicaÈ›ia Klarna se numără: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să se lanseze în lunile următoare. Companiile interesate de soluÈ›iile Klarna se pot aÈ™tepta să-i întâlnească pe aplicaÈ›ie pe cei mai buni cumpărători:

  • 2 din 3 utilizatori Klarna sunt mileniali sau Gen Z;
  • 1 din 6 comenzi plasate prin Klarna sunt plasate de noi clienÈ›i ai brandului;
  • Cumpărători activi: 85% dintre românii care folosesc internetul cumpără online cel puÈ›in o dată pe lună.

Cu soluÈ›ia de plată „Pay in 3”, consumatorii care aleg Klarna îÈ™i pot împărÈ›i plățile în trei rate fără dobândă, care trebuie plătite odată la 30 de zile, începând cu data achiziÈ›iei. În felul acesta, consumatorii pot împărÈ›i în 3 rate egale costul unui produs È™i îl pot primi înainte de achitarea totală a sumei. Apoi, plățile lunare sunt pur È™i simplu debitate de pe cardul de debit obiÈ™nuit al consumatorului.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

În mod similar, românii pot accesa „Pay in 3” în cadrul partenerilor de retail integraÈ›i în aplicaÈ›ia Klarna. Cu peste 25 de milioane de utilizatori activi pe lună, aplicaÈ›ia mobilă Klarna aduce în acelaÈ™i loc o gamă variată de opÈ›iuni care fac ca experienÈ›a de cumpărare să fie mult mai uÈ™oară È™i plăcută - în acelaÈ™i timp, cumpărătorii sunt direcÈ›ionaÈ›i spre partenerii de retail ai Klarna.

Klarna este disponibilă pe 22 de pieÈ›e, în ultimii ani compania extinzându-se în Grecia, Cehia È™i Polonia, cu peste 500.000 de business-uri È™i mai mult de 150 de milioane de consumatori la nivel global.

Încă din 2005, misiunea Klarna este de a accelera comerÈ›ul, prioritizând nevoile consumatorilor. Cu peste 150 de milioane de utilizatori activi la nivel global È™i 2 milioane de tranzacÈ›ii pe zi, soluÈ›iile de plată È™i cumpărături echitabile, sustenabile È™i bazate pe inteligență artificială ale Klarna revoluÈ›ionează modul în care oamenii cumpără È™i plătesc online, dând puterea consumatorilor să cumpere mai inteligent, cu mai multă încredere È™i confort. Peste 500.000 de retaileri globali integrează tehnologia inovatoare È™i soluÈ›iile de marketing Klarna pentru a stimula creÈ™terea È™i loialitatea, inclusiv H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group È™i Nike.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Klarna se dezvoltă în România: cu ce servicii vine reÈ›eaua globală de plăți