Lectură de 4 minute

07 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Klarna se dezvoltă în România: cu ce servicii vine rețeaua globală de plăți

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță lansarea pe piața din România și principalele servicii pe care urmează să le pună la dispoziția utilizatorilor.

Sursa foto: Klarna

Potrivit unui studiu de piață realizat de Klarna, 45% dintre români preferă un serviciu de plată în rate fără dobândă, de tipul Buy Now Pay Later, pentru achizițiile mai scumpe, în timp ce 54% dintre românii care folosesc internetul cred că noile tehnologii încurajează îmbunătățirea industriei financiare, printr-o transparență mai mare și servicii convenabile.

Obiectivul nostru este de a le oferi atât companiilor, cât și clienților lor, o experiență de cumpărături smoooth. De la a căuta și până la a deține, oferim mai mult decât este de așteptat de la un serviciu de plată și facem eforturi suplimentare pentru utilizatorii noștri.

Sebastian Siemiatkowski, CEO și Co-fondator Klarna

Așadar, începând de azi, românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”, alături de aplicația mobilă Klarna, ambele garantând plăți rapide, sigure și eficiente. În ultimii doi ani, Klarna și-a extins prezența în Europa Centrală și de Est, cu branduri locale și internaționale care au integrat în business-urile lor serviciile de plată flexibile ale Klarna.

Această integrare a sporit și mai mult un portofoliu deja impresionant al companiei de peste 500.000 de parteneri la nivel global. Toate acestea sunt posibile datorită ofertelor de plăți alternative ale Klarna, precum opțiunea „Pay in 3”, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și împărți plata în 3 rate fără dobândă și le oferă comercianților ocazia de a veni cu opțiuni de plată flexibile către clienți.

Printre brandurile deja disponibile prin aplicația Klarna se numără: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să se lanseze în lunile următoare. Companiile interesate de soluțiile Klarna se pot aștepta să-i întâlnească pe aplicație pe cei mai buni cumpărători:

  • 2 din 3 utilizatori Klarna sunt mileniali sau Gen Z;
  • 1 din 6 comenzi plasate prin Klarna sunt plasate de noi clienți ai brandului;
  • Cumpărători activi: 85% dintre românii care folosesc internetul cumpără online cel puțin o dată pe lună.

Cu soluția de plată „Pay in 3”, consumatorii care aleg Klarna își pot împărți plățile în trei rate fără dobândă, care trebuie plătite odată la 30 de zile, începând cu data achiziției. În felul acesta, consumatorii pot împărți în 3 rate egale costul unui produs și îl pot primi înainte de achitarea totală a sumei. Apoi, plățile lunare sunt pur și simplu debitate de pe cardul de debit obișnuit al consumatorului.

Citeste si:
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost închiși temporar
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost închiși temporar

În mod similar, românii pot accesa „Pay in 3” în cadrul partenerilor de retail integrați în aplicația Klarna. Cu peste 25 de milioane de utilizatori activi pe lună, aplicația mobilă Klarna aduce în același loc o gamă variată de opțiuni care fac ca experiența de cumpărare să fie mult mai ușoară și plăcută - în același timp, cumpărătorii sunt direcționați spre partenerii de retail ai Klarna.

Klarna este disponibilă pe 22 de piețe, în ultimii ani compania extinzându-se în Grecia, Cehia și Polonia, cu peste 500.000 de business-uri și mai mult de 150 de milioane de consumatori la nivel global.

Încă din 2005, misiunea Klarna este de a accelera comerțul, prioritizând nevoile consumatorilor. Cu peste 150 de milioane de utilizatori activi la nivel global și 2 milioane de tranzacții pe zi, soluțiile de plată și cumpărături echitabile, sustenabile și bazate pe inteligență artificială ale Klarna revoluționează modul în care oamenii cumpără și plătesc online, dând puterea consumatorilor să cumpere mai inteligent, cu mai multă încredere și confort. Peste 500.000 de retaileri globali integrează tehnologia inovatoare și soluțiile de marketing Klarna pentru a stimula creșterea și loialitatea, inclusiv H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group și Nike.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Klarna se dezvoltă în România: cu ce servicii vine rețeaua globală de plăți