Lectură de 2 minute

24 Mai 2021 - Știri și Noutăți

„Noaptea la Lidl”, concursul prin care fanii din Irlanda pot câștiga o cină, o seară de cinema și cazare în magazin

Anca Olteanu

Rețeaua Lidl din Irlanda a lansat un concurs pentru fanii care vor să petreacă o noapte în magazin și le oferă cazare, o cină gătită de un bucătar personal, degustare de vin, o seară de cinema și o ședință de tratament de înfrumusețare.

 

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Câștigătorul competiției denumite „Noaptea la Lidl”, alături de partenera sa, vor petrece o noapte în magazinul irlandez și vor avea parte de un meniu preparat de un bucătar personal, dar și de o degustare de vin prezentată de un enolog. Pe culoarul destinat produselor cosmetice, câștigătorii vor primi tratamente de înfrumusețare.

Apoi, fanii lanțului de magazine vor mai avea parte de o seară de cinema și gustări, iar patul a fost amplasat pe culoarul din mijloc, scrie retaildetail.eu.

„A existat mereu interes din partea oamenilor pentru a arunca o privire „în spatele cortinei” Lidl și suntem încântați să oferim această experiență unică de doar o noapte unui fan norocos”, a spus retailerul.

Citeste si:
Lidl deschide un magazin în Corbeanca, unde angajează 20 de persoane

Tot în magazinele din Irlanda, retailerul oferă gratuit femeilor produse de igienă intimă și contribuie la combaterea fenomenului social “period poverty”, care abia de curând a intrat în centrul atenției. Acesta înseamnă lipsa accesului la educația și produsele de igienă menstruală, precum și a facilităților din acea perioadă.

În Italia, Lidl a adus din nou pe rafturile magazinelor colecția de pantofi sport sub brand propriu, după ce la finalul lunii noiembrie, anul trecut, compania epuizase stocul, iar fanii au cumpărat toate produsele.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. 

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care mai bine de 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 270 de magazine și 5 centre logistice.

Citeste si:
Studiu: Obiceiuri de cumpărare și ritualuri de mâncat „on the go” în rândul românilor: 40% mâncâncă covrigi, pateuri și snackuri la micul-dejun

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  „Noaptea la Lidl”, concursul prin care fanii din Irlanda pot câștiga o cină, o seară de cinema și cazare în magazin