Lectură de 3 minute

26 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Nestle introduce noutăți la toate categoriile de produse pe care le deține în România: Nesquik, Joe și After Eight

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Nestle introduce noutăți la toate categoriile de produse pe care le deÈ›ine în România: de la cafea È™i cereale pentru mic dejun È™i până la produsele culinare, cu mai puÈ›in zahăr È™i ingrediente care provin din agricultura ecologică.

Nestlé aduce pe piață o varietate mai mare de cereale pentru mic dejun: Nestlé Honey Cheerios Bio Organic È™i Nestlé Nesquik Bio Organic, preparate cu ingrediente din agricultură ecologică. Acestea din urmă nu conÈ›in ulei de palmier, conservanÈ›i sau arome artificiale.

Noul baton Nestlé Corn Flakes fără gluten conÈ›ine fulgi de porumb, are cu 30% mai puÈ›ine zaharuri față de media produselor similare din piață (septembrie 2020).

PerniÈ›ele de cereale umplute Nestlé Nesquik Bananacrush au o reÈ›etă de cereale cu cacao È™i interior cu gust de banane.

Joe aduce Original Lămâie, care vine acum È™i la pungă. Joe relansează gama Summer Dreams: Joe SummerDreams Fructe de Pădure È™i Joe SummerDreams Banana.

Conform datelor Eurostat, un român consumă în medie pe an 2,2 kilograme de ciocolată, nivelul de consum crescând semnificativ în ultimii ani. Cifrele relevă o preferință a consumatorilor pentru ciocolata cu lapte, într-un procent de 77%. De asemenea, Institutul NaÈ›ional de Statistică indica în 2018 faptul că restul de 30% din populaÈ›ie era împărÈ›ită între ciocolata simplă È™i cea cu creme de diverse sortimente, ciocolata albă reprezentând 7,4% din acest total.

Portofoliul de praline After Eight de la Nestlé se extinde cu aroma de portocală, iar Nestlé Dessert a lansat două produse noi: cacao pudră È™i Nestlé Dessert Lait.

În ceea ce priveÈ™te cafeaua, conform celui mai recent studiu de piață realizat pe ultimii 5 ani, principalul segment continuă să fie R&G, urmat de mixurile de cafea, în special 3 în 1. Cât priveÈ™te cele mai dinamice segmente, acestea sunt cafeaua boabe È™i cea porÈ›ionată. Pe piaÈ›a de mixuri reci, Nescafe 3 în 1 lansează o nouă ediÈ›ie limitată pentru sezonul de vară: Frappe Vanilla-Caramel - un mix de cafea cu lapte, zahăr È™i gust de vanilie È™i caramel. În segmentul cappuccino, apar Nescafe capuccino & latte.

Citeste si:
Program modificat în magazinele Pepco de Paștele catolic. La ce oră se închid unitățile
Program modificat în magazinele Pepco de Paștele catolic. La ce oră se închid unitățile

Gama Smarties se îmbogățeÈ™te în această primăvară cu Smart Seas EdiÈ›ie Limitată, care are 4 versiuni de design, cu animale marine, un QR code care îi introduce pe copii într-o lume subacvatică È™i ambalajul din hârtie.

Vânzările Nestlé Global au crescut cu doar 1,3% în primul trimestru de anul acesta, ajungând la 19,1 miliarde de euro. Pe categorii de produse, cele mai mari creÈ™teri le-au înregistrat brandurile de cafea Nescafe È™i Starbucks È™i mâncarea pentru pisici Purina.

Nestlé este o companie de produse alimentare È™i băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajaÈ›i. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi È™i Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, ElveÈ›ia, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Nestle introduce noutăți la toate categoriile de produse pe care le deÈ›ine în România: Nesquik, Joe È™i After Eight