Lectură de 2 minute

20 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Nespresso deschide al șaptelea magazin din România, în Timișoara 

Anca Olteanu

Nespresso deschide primul punct de vânzare în Timișoara, situat la parterul Iulius Mall (Piața Consiliul Europei, nr. 2), va avea o suprafață de 18 metri pătrați, fiind al șaptelea punct de vânzare Nespresso în România.

În noul punct de vânzare vor fi disponibile toate sortimentele de cafea, inclusiv edițiile limitate, cât și o selecție de accesorii și espressoare Nespresso. Echipa numără șase coffee specialists și un asistent manager.

„Vrem să le arătăm iubitorilor de cafea cât de ușor se pot implica în aceste demersuri, colectând și reciclând capsulele de cafea utilizate. Acestea pot fi aduse pentru a fi reciclate în orice magazin Nespresso, sau predate curierului la primirea unei comenzi online”, a declarat Ana Maria Doxan, noua Business Executive Officer al Nespresso România.

Nespresso AFI Cotroceni

În august, Nespresso a deschis un nou boutique în AFI Cotroceni, la parterul centrului comercial, pe culoarul Champs-Élysées, cu are o suprafață de 54 de metri pătrați.

Retail jobs

Pe plan local Nestlé Nespresso, cu sediul în Lausanne, Elveția, este gestionat şi reprezentat de divizia Nespresso, parte a grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 122.000 de fermieri în 15 țări producătoare de cafea, prin intermediul programului Nespresso AAA Sustainable Qualit. Programul sprijină fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, prin susținerea în implementarea de practici de agricultură regenerabilă și oferirea accesului la programe de formare și asistenţă tehnică.

În septembrie 2020 Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își va îndreapta eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).

În România Nespresso a introdus, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează.

Citeste si:
Află cum am îmbunătățit experiența clienților prin creare magazin online

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nespresso deschide al șaptelea magazin din România, în Timișoara