Lectură de un minut

05 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Napolact lansează o nouă linie de producție dedicată cașcavalului, la fabrica din Cluj-Napoca, după o investiție de 3 milioane de euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

FrieslandCampina, producătorul brandului românesc de lactate Napolact, lansează la fabrica din Cluj-Napoca o linie nouă de producție, dedicată cașcavalului, în urma unei investiții de 3 milioane de euro.

În urma deschiderii noii linii de producție a cașcavalului, unde se vor produce circa 3.000 de tone de cașcaval pe an, compania creează 40 de noi locuri de muncă.

Ultima investiție a Napolact în fabrica de la Cluj a fost în urmă cu cinci ani: o linie de producție pentru telemea.

În mai 2020, Napolact a lansat magazinul online, de unde doar clujenii puteau comanda produsele brandului. Între timp, magazinul a fost închis.

Compania avea în 2020 o cifră de afaceri de 469.506.184 de lei și un profit de 2.9708.097 lei, cu 574 de angajați, în ușoară creștere față de anul anterior.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Sursa foto: Captura video Napolact

Citeste si:
Indexul locurilor de muncă OLX: Producția și logistica, domeniile cu cele mai multe joburi disponibile, în 2023
Indexul locurilor de muncă OLX: Producția și logistica, domeniile cu cele mai multe joburi disponibile, în 2023
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Napolact lansează o nouă linie de producție dedicată cașcavalului, la fabrica din Cluj-Napoca, după o investiție de 3 milioane de euro