Lectură de 2 minute

18 Oct 2021 - Știri și Noutăți

FrieslandCampina, producătorul brandului de lactate Napolact, va folosi etichete din materiale sustenabile pentru recipientele produselor

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

FrieslandCampina România, producătorul brandului românesc de lactate Napolact, va folosi folie din PETg, o variantă sustenabilă, prietenoasă cu mediul, produsă de Rottaprint, pentru etichetele termocontractibile utilizate pentru recipientele produselor sale.

Primee produse Napolact cu recipiente cu folie termocontractibilă din PETg au apărut a începutul anului 2019. Astfel, din portofoliul Napolact, recipientele cu gramaje mici (cele de 230 gr, 330 gr, 400 gr, 750 gr și 900 gr), au fost primele care au beneficiat de înlocuirea foliei din PVC cu cea din PETg. Ulterior, specialiștii Rottaprint au dezvoltat o soluție și pentru recipientele cu gramaje mari (de 1.4 litri și 1.6 litri), astfel că în curând toate etichetele Napolact din folie termocontractibilă vor fi realizate exclusiv din PETg.

Întregul ambalaj este sustenabil, care poluează mai puțin. Recipientele din PET sunt reciclabile, iar folia din PETg detașată de pe recipient poate fi valorificată drept combustibil, ceea ce în cazul foliei din PVC nu este posibil. Mai mult, prin colectarea recipientului PET cu tot cu eticheta termocontractibilă în tomberoanele de plastic fără a fi separate, se reduce considerabil șansa recipientului PET de a fi reciclat, fiind nevoie de încă un utilaj în ciclul de reciclare.

Folia termocontractibilă folosită de companie prezintă deja avantajul detașării ușoare de pe recipient, datorită benzii perforate, așa că singurul pas în plus pe care va trebui să îl facă consumatorul pentru a contribui la închiderea ciclului este să detașeze folia de pe recipient, potrivit indicațiilor de pe ambalaj.

,,Odată cu lansarea noilor ambalaje 100% reciclabile ne-am dorit sa venim și cu o etichetă specială în linie cu strategia noastră. Împreună cu partenerii noștri de la Rottaprint am reușit să completăm ambalajele noastre cu o etichetă specială, prietenoasă cu mediul”, a declarat Răzvan Orbulescu, marketing director FrieslandCampina România.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Campina, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Rottaprint este o tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent două centre logistice în România: Brașov și Ilfov și două centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2020, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  FrieslandCampina, producătorul brandului de lactate Napolact, va folosi etichete din materiale sustenabile pentru recipientele produselor