Lectură de 3 minute

04 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Miele merge pe Calea Victoriei cu cel de-al treilea showroom, o investiție de 150.000 de euro

Andra Imbrea

Într-un an marcat de provocări fără precedent, Miele România își continuă strategia de extindere a rețelei de magazine proprii și inaugurează cel de-al treilea showroom din București. Magazinul este amplasat pe Calea Victoriei, a presupus o investiție de peste 150.000 de euro și oferă o gamă de electrocasnice premium. 

Rezultat al unei investiții de peste 150.000 de euro, noul showroom se desfășoară pe o suprafață de 80 de metri pătrați și expune toate categoriile de produse Miele, de la echipamente de bucătărie (cuptoare, plite, hote, sertare încălzite, mașini de spălat vase, espressoare), de curățenie (mașini de spălat rufe, uscătoare, aspiratoare) și până la accesorii și cadouri branded.

„Calea Victoriei este, în mod tradițional, o destinație comercială exclusivistă, astfel că noul showroom Miele vine în mod natural să îmbogățească această ofertă de produse premium. Este și una dintre cele mai căutate zone de către turiștii străini, care vor avea, astfel, ocazia de a se bucura de aceeași experiență de înaltă clasă ca în showroom-urile Miele de oriunde din lume”, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.

Evoluția Miele în 2020

Odată cu inaugurarea showroom-ului, Miele România completează un an în care provocările au adus o evoluție peste așteptări. Deciziile și mutările făcute la începutul perioadei de pandemie au contribuit la o creștere de 41% în primele 10 luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2019. Black Friday a confirmat, de asemenea, trendul de creștere accelerată, vânzările fiind cu 20% mai mari față de ediția de anul trecut.

„2020 este pentru toți un an neașteptat, însă industria în care activăm a fost printre cele neafectate de pandemie. În cazul produselor premium aș putea spune chiar opusul, chiar dacă sună ciudat, am fost „ajutați” de pandemie, iar anul 2020 se va încheia cu cel puțin 25% peste 2019, dacă nu se întâmplă ceva total neașteptat in noiembrie – decembrie”, declara Loredana Butnaru, general manager Miele România, pentru retail.ro.

Citeste si:
ProfiArt se extinde și deschide al cincilea magazin de artă și hobby în București

Cele mai căutate și achiziționate produse Miele de Black Friday au fost mașinile de spălat si uscătoarele de rufe, stația de călcat, espressoarele și aspiratoarele.

„Acest an a fost diferit în ceea ce privește cererea pentru electrocasnice. Obligativitatea de a stă mai mult acasă, de a găti și restricțiile privind călătoriile au dus la dorința multor români și nu numai, de a-și schimba aparatura electrocasnică, fie pentru că își doreau ceva nou sau ceva mult mai performant. Considerăm că, per total, produsele premium au înregistrat o creștere, multe dintre bugetele alocate călătoriilor și entertainmentului în general au fost direcționate într-o mare măsură spre produse electrocasnice”, declara Loredana Butnaru. Poți citi interviul aici. 

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2018/19 a crescut la aproximativ 4,16 miliarde de euro, cu 71% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.200 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. 

Citeste si:
Artesana investește 5 milioane de euro într-o nouă fabrică care va tripla producția de lactate artizanale

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Miele merge pe Calea Victoriei cu cel de-al treilea showroom, o investiție de 150.000 de euro