Lectură de 2 minute

20 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Microferma Ograda Verde extinde livrarea la nivel național, după afaceri de 250.000 euro în primele nouă luni

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Ograda Verde, microfermă ce comercializează online carne de pui, curcan și produse derivate de la animale hrănite natural, extinde, începând din această lună, livrarea la nivel național pentru întreg portofoliul de produse. Microferma înființată în 2012 a acoperit până în prezent zonele București – Ilfov, Breaza, Ploiești și Brașov, iar odată cu extinderea livrării acoperă toate județele țării. Cifra de afaceri a microfermei Ograda Verde a fost de 250.000 euro în primele nouă luni din 2021.

Clienții Ograda Verde au la dispoziție pentru comanda online atât produsele din portofoliul propriu – carne de pui, curcan și produse derviate – cât și cele peste 250 de produse comercializate cu ajutorul partenerilor, producători locali care folosesc ingrediente și materie primă naturale. Aceastea sunt livrate cu transport frigorific.

Livrare frigorifică, în toate județele țării

„Extinderea către livrarea națională a venit ca urmare a solicitărilor tot mai active din partea clienților. Este un pas natural în dezvoltarea microfermei pe care ne-am dorit să-l facem mai devreme, însă a fost nevoie mai întâi de asigurarea infrastructurii, astfel încât să ne menținem promisiunea de a livra carne proaspătă, în condiții de siguranță”, a explicat Victor Cămărășoiu, fondatorul Ograda Verde.

În prezent, coșul mediu cuprinde 7 produse, cu o valoare totală de 340 lei, pe primele locuri în preferințele de achiziție fiind produsele din carne de pui, urmate de cele de curcan și de produsele lactate.

Circa 30% dintre clienții existenți comandă de cel puțin două ori pe lună, argumentul principal de recurență fiind calitatea cărnii de pasăre. Estimările arată că gradul de recurență la nivel național se va află la un nivel similar.

Rezultate la 9 luni: creștere de 20% față de 2020

Ograda Verde a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 250.000 euro, o creștere de 20% față de anul precedent. Pentru finalul anului, microferma estimează menținerea creșterii la 20% față de 2020. Principalele motoare care susțin această creștere sunt diversificarea portofoliului de produse și extinderea ariei de livrare.

Potrivit estimărilor curente, livrările în țară vor ajunge să reprezinte peste 40% din total în maximum doi ani.

Ograda Verde este o microfermă înființată în 2012 de către Victor Cămărășoiu, după o investiție initiala de 50.000 de euro. Conceptul care stă la baza businessului se bazează pe promovarea strategiei farm to fork, cu un lanț alimentar scurt și o trasabilitate clară a produselor. Astfel, păsările de la Ograda Verde sunt crescute liber, cu hrană naturală și un ritm de creștere lent. Centrul de sacrificare este autorizat de către direcția sanitar-veterinară, iar transportul către client se face cu mașini frigorifice la temperatură controlată, în 24 de ore de la sacrificare.

Citeste si:
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Microferma Ograda Verde extinde livrarea la nivel național, după afaceri de 250.000 euro în primele nouă luni