Investiția vine după ce aproximativ 1,8 milioane de euro au fost distribuiți către același segment în 2020. Au fost modernizate opt restaurante, prin remodelarea bucătăriilor și introducerea sistemului digital Experience of the Future, care le permite clienților să comande rapid, ușor și în siguranță produsele preferate.
”În ciuda contextului dificil pentru mediul de afaceri de anul trecut, am continuat să investim peste 1,8 milioane de euro pentru tehnologizare și în sistemul digital. Iar pentru 2021, avem în plan o investiție de aproximativ două milioane de euro pentru modernizarea a opt restaurante din București și din țară”, a spus Paul Drăgan.
În prezent, 52 de restaurante sunt complet digitalizate, iar fiecare restaurant McDonald’s, nou construit dispune de acest sistem. În planurile de viitor este inclusă și dezvoltarea aplicației de mobil, care numără 1,5 milioane de utilizatori și în care aceștia găsesc oferte personalizate și produse la prețuri speciale, pe care le pot scana simplu și rapid la kiosk-urile de comandă.
Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în țară și are 87 de locații în 27 de orașe, dintre care 42 restaurante cu McDrive și 42 de cafenele McCafé. Până în prezent s-au investit peste 800 de milioane de lei în România și echipa are 5.500 de angajați.