Grupul îÈ™i va prezenta noul plan strategic până în 2026 în luna martie a anului viitor È™i a anunÈ›at că va încheia anul cu o creÈ™tere de două cifre È™i o "traiectorie pozitivă" în toate canalele sale. În martie, compania va prezenta un nou plan strategic, deÈ™i a afirmat deja că acesta va include 500 de deschideri până în 2026, potrivit modaes.com.
În planul său de expansiune, Mango îÈ™i va concentra eforturile pe pieÈ›e precum Statele Unite, Spania, FranÈ›a, Italia, Regatul Unit, India È™i Canada.
De-a lungul anului 2023, Mango È™i-a extins vânzările online în douăzeci de noi țări pentru a depăși 110 pieÈ›e la nivel mondial È™i a continuat să îÈ™i extindă reÈ›eaua fizică cu peste 130 de deschideri nete È™i optzeci de reamenajări de la începutul anului.
Până la sfârÈ™itul anului, grupul va ajunge la aproape 2.700 de puncte de vânzare în peste 115 pieÈ›e din întreaga lume. Compania, care îÈ™i sărbătoreÈ™te anul viitor cea de-a patruzecea aniversare, a încheiat anul financiar 2022 cu o cifră de afaceri de 2.688 milioane de euro, în creÈ™tere cu 20%, È™i a obÈ›inut un profit net de 82 milioane de euro, cel mai mare profit din aproape un deceniu.