Lectură de 4 minute

01 Apr 2024 - Știri și Noutăți

MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

 MAMBricolaj Ghencea, cel mai nou magazin al rețelei care comercializează materiale și accesorii pentru mobilă, brand creat de omul de afaceri Cristian Găvan, și-a dublat ponderea în totalul vânzărilor companiei, în 2023, al treilea an de la inaugurare. Lansat în 30 martie 2021, în urma unei investiții de 1,65 milioane de euro, MAM Ghencea a devenit rapid unul dintre magazinele preferate de bucureștenii interesați de bricolaj, renovări sau DYI, astfel că până acum peste 200.000 de clienți au făcut cel puțin o dată cumpărături aici. Bucureștenii care intră în MAM Ghencea se orientează spre produse de uz casnic, curățenie și decorațiuni interioare, de aceea, în ultimul an, compania și-a extins gama de produse cu 10% la, ajungând la 8.300 de produse, inclusiv corpuri de iluminat. În primii doi ani și jumătate de la deschidere a înregistrat venituri de 7,59 milioane lei, conform rezultatelor făcute publice la finalul lunii august 2023 de companie, contribuind cu o pondere de 18% în veniturile consolidate ale rețelei listată în prezent pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB). 
 

Sursa foto: MAM Bricolaj

În 2023, MAM Ghencea a înregistrat un număr de 54.585 tranzacții, în creștere cu aproximativ 6.000 de tranzacții față de anul anterior. Valoarea bonului mediu a fost de 131 lei/client, anul trecut, în creștere ușoară față de 2022, când media a fost de 126 de lei/client.

MAM Ghencea este și prima unitate a rețelei care a dobândit calitatea de prosumator, după ce compania a decis să-și crească independența energetică, prin montarea de panouri fotovoltaice pe acoperișul magazinului, ceea ce a permis reducerea facturii la energie electrică cu 10% comparativ cu anul anterior. Astfel, în urma unei investiții de 150.000 euro, finanțață prin Raiffeisen leasing în proporție de 70%, instalația fotovoltaică acoperă o cincime din consumul mediu anual de electricitate al magazinului.

MAM Ghencea este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 şi are o suprafaţă totală de 1.500 de metri pătraţi, cu o suprafaţă de vânzare de 1.000 de metri pătraţi. Magazinul include spaţiu de depozitare şi birouri, care sunt situate la etajul 1. Investiţia pentru magazin a însemnat 1,3 milioane de euro pentru achiziţia spaţiului, iar 350.000 de euro au fost alocaţi pentru amenajare. În magazin lucrează în prezent 15 angajaţi și nu operează atelier propriu ca în cazul celorlalte două magazine.

MAM Ghencea își recompensează, luna aceasta, clienții care au bonuri de cumpărături cu valoare minimă de 200 de lei, cu taloane răzuibile ce oferă diferite premii, proiect menit să răsplătească la acest moment aniversar fidelitatea pasionaților de bricolaj și DIY.

Campania ”Rade un premiu aniversar” se derulează în perioada 12 – 31 martie 2024, doar în magazinul fizic MAM Bricolaj Ghencea, iar fiecare client care a achiziționat produse pe un bon cu valoare de cel puțin 200 de lei primește un talon răzuibil și câștigă un premiu pe loc. Sâmbătă, 30 martie, magazinul își va întâmpina vizitatorii cu o ”surpriză dulce”

De la momentul lansării, când a propus clienților săi aproximativ 7.300 de produse, în prezent, MAM Ghencea a ajuns la o ofertă care include aproximativ 8.300 de produse, care includ și categorii noi de produse, precum decoraţiuni şi corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienţii au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceştia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanţă specializată cu privire la produsele căutate.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse şi anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi şi panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curăţenie, mobilier şi decoraţiuni.

Citeste si:
Analiză Glovo: Ce deserturi comandă românii de Paște, în afară de pască și cozonaci
Analiză Glovo: Ce deserturi comandă românii de Paște, în afară de pască și cozonaci

MAM Ghencea dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de maşini, dintre care 35 sunt pentru clienţi, iar 15 pentru angajaţi. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8:00 - 20:00, iar sâmbăta şi duminica în intervalul 8:00 - 16:00.

După ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe care și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori. Compania MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti. Dintre ele, în primul semestru din 2023, MAM Ghencea a contribuit cu 3,35 mil. lei (12,48%), conform datelor publicate la BVB, unde este listată compania, cu o capitalizare de 26,9 milioane de lei. Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bld. Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are și magazin online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse