Lectură de 3 minute

21 Apr 2021 - Știri și Noutăți

MAM Bricolaj, investiții de 5 milioane de euro în 10 ani de activitate în România. Retailerul vizează extinderea internațională

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Compania românească MAM Bricolaj aniversează 10 ani de activitate pe piața din România și urmărește expansiunea dincolo de granițele tării. Pe 19 aprilie au fost înregistrate peste 1.000 de tranzacții într-o singură zi, o premieră de la apariția de piață.

Cele mai importante momente ale companiei MAM Bricolaj în primii 10 ani de activitate au fost: deschiderea MAM Bricolaj Morarilor în 2011, urmat de deschiderea MAM Bricolaj Luică din 2015 și achiziționarea primelor utilaje automatizate. Anul 2017 a adus achiziția primului ERP (Nexus) și introducerea de KPIs pentru angajați.

Un alt moment important din activitatea MAM Bricolaj a fost achiziția programului IMOS pentru proiectare, dar și introducerea serviciului de proiectare. Anul 2020 a adus un moment important prin achiziția companiei GEOMAM. În 2021, MAM Bricolaj se listează la Bursa de Valori București și deschide cel de-al treilea magazin în București, MAM Bricolaj Ghencea.

Cel mai nou magazin MAM Bricolaj, 120 de tranzacții zilnice

În prima săptămână, cel mai nou magazin MAM Bricolaj a ajuns deja la o medie de 120 de tranzacții zilnice, în creștere față de prima zi când s-au înregistrat 101 de tranzacții. În locația din Ghencea predomină articolele destinate bucătăriei și cele destinate dormitoarelor.

„În urmă cu 10 ani, piața era orientată către produse economice, dar în ultimii doi sau trei ani se simte o mai mare aplecare a consumatorilor către produse premium. Mai mult, dacă atunci când am început noi, specialiștii în mobilă aveau utilaje cu care procesau singuri palul melaminat, în timp, din cauza lipsei de personal, tot mai mulți s-au orientat către firme prestatoare de servicii.

În acest deceniu de activitate am fost părtași la schimbările prin care a trecut piața de bricolaj din România și am evoluat odată cu ea. Acum, putem spune că MAM Bricolaj a devenit o rețea de magazine și ceea ce ne dorim pentru următorii ani este să continuăm dezvoltarea. Avem în plan deschiderea de magazine în mai multe orașe mari din România, dar ne gândim și la câteva unități în afara țării”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.

MAM Bricolaj, extindere la nivel internațional

MAM Bricolaj are în plan pentru următorii cinci ani deschiderea a încă nouă magazine, dintre care o unitate în București și opt în țară, cu o frecvență de două magazine pe an. Totodată, retailerul vizează extinderea în afara granițelor țării.

Până în prezent, în toți acești ani de activitate, MAM Bricolaj a investit aproximativ 5 milioane de euro în amenajarea spațiilor comerciale, dar și în achiziția de utilaje și tehnologii pentru digitalizarea companiei.

Citeste si:
2023, în piese de LEGO: cifrele înregistrate de companie anul trecut
2023, în piese de LEGO: cifrele înregistrate de companie anul trecut

MAM Bricolaj are în portofoliu în proporție de 80% articole destinate producerii de mobilier precum balamale, glisiere, pal melaminat. Diferența de 20% din totalul de produse este reprezentată de produse conexe, cum sunt chiuvete, decorațiuni, produse de curățenie, produse electrice, corpuri de iluminat, vopsele și altele. În 19 aprilie 2021, compania a mai înregistrat o premieră: prima zi cu peste 1.000 de tranzacții.

Campanii MAM Bricolaj

Pentru a marca un deceniu de prezență în România sunt organizate două campanii. Prima este MAMînzecit prin care un client primește de 10 ori valoarea bonului său de cumpărături. Aceasta se desfășoară lunar, în fiecare magazin. Cea de-a doua este Rade un premiu prin intermediul căreia fiecare cumpărător primește un loz răzuibil cu un premiu garantat.

MAM Bricolaj este singurul furnizor cu autoservire din acest domeniu în România. Compania încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8 milioane de euro, în creștere cu 36% față de 2019.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MAM Bricolaj, investiții de 5 milioane de euro în 10 ani de activitate în România. Retailerul vizează extinderea internațională