Lectură de 3 minute

29 Mar 2021 - Știri și Noutăți

MAM Bricolaj, investiție de 1,65 de mil. de euro în cel de-al treilea magazin din București

Angela Alexandru

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță deschiderea unui nou magazin în București, după o investiție de 1,65 milioane de euro. Retailerul vizează atât extinderea la nivel național, cât și creșterea numărului de puncte de lucru din Capitală, unde a ajuns acum la 3 unități.

Noul magazinul MAM Bricolaj din București este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 și are o suprafață totală de 1.500 de metri pătrați, cu o suprafață de vânzare de 1.000 de metri pătrați. Unitatea include spațiu de depozitare și birouri, care sunt situate la etajul 1. Aici lucrează în prezent 30 de angajați. 

Locația dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de mașini, dintre care 35 sunt pentru clienți, iar 15 pentru angajați. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8:00 - 20:00, iar sâmbăta și duminica în intervalul 8:00 - 16:00.

Investiția pentru magazin s-a ridicat la 1,3 milioane de euro pentru achiziția spațiului, iar 350.000 de euro au fost alocați pentru amenajare.

.„Avem în plan extinderea la nivel național, tocmai de aceea suntem bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al treilea magazin MAM Bricolaj din București. Acesta vine ca o certitudine a ritmului susținut de creștere pe care îl avem. Totodată, vrem să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim cele mai bune soluții pentru orice proiect de amenajare interioară, astfel că avem un portofoliu extrem de diversificat de produse. Pe termen lung, vizăm creșterea rețelei MAM Bricolaj și vrem să intrăm și pe alte piețe decât cea din București. Următorul magazin va fi situat în Brașov, acolo unde am început deja o serie de demersuri pentru deschidere. Vrem să fim aproape de consumatori și să ajungem la 12 magazine în marile orașe din țară și nu numai”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.

Citeste si:
Alexandrion Group lansează în România Grande Couronne, un single malt scotch whisky, disponibil în ediție limitată

Magazinul din zona Ghencea va dispune de peste 11.000 de produse și va include categorii noi de produse, precum decorațiuni și corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienții au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceștia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanță specializată cu privire la produsele căutate. Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse și anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi și panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curățenie, mobilier și decorațiuni.

Pentru a marca deschiderea magazinului Ghencea, MAM Bricolaj va organiza și o campanie specială pentru cei care vor face cumpărături din această unitate. Astfel, la achiziția produselor selectate clienții vor primi gratuit un altul complementar din același segment. De exemplu, pentru orice pat tapițat cumpărat, clienții vor primi o saltea, pentru fiecare bucătărie de minimum doi metri pătrați va fi oferit un blat, iar pentru fiecare lustră cumpărată vor fi oferite gratuit becurile. Totodată, fiecare set de mobilier de baie vine cu o baterie cadou și pentru fiecare găleată de vopsea lavabilă cumpărată clienții vor primi și amorsa fără cost suplimentar.

Magazinul MAM Bricolaj are peste 10.000 de produse în stoc. Din 2011, MAM Bricolaj a implementat un sistem inovator de achiziționare a materialelor pentru mobilier, fiind singurul furnizor cu autoservire din acest domeniu bricolajului din România. De anul acesta, compania este listată la Bursa de Valori București.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MAM Bricolaj, investiție de 1,65 de mil. de euro în cel de-al treilea magazin din București