Lectură de 2 minute

22 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Mai mult de jumătate dintre clienții Decathlon au folosit cardul de fidelitate, în primele opt luni de la relansarea programului

Roxana Vasile

Mai mult de jumătate dintre clienții Decathlon au folosit cardul de fidelitate al retailerului, în primele opt luni de la relansare. Noul sistem de fidelizare a fost dezvoltat anul trecut împreună cu Zitec, potrivit unui comunicat de presă.

Noul sistem de fidelizare permite clienților Decathlon să acumuleze puncte și să obțină vouchere de reducere în rețeaua globală a retailerului. Sistemul are la bază programul de fidelizare folosit de Decathlon la nivel internațional până la finalului anului 2018.

În ce constă sistemul de fidelizare

Sistemul de fidelizare este bazat pe vouchere de reducere pentru clienți, parte din strategia companiei de a face sportul cât mai accesibil pentru români. Astfel, la fiecare 1000 de lei cheltuiți în magazinele Decathlon, clientul primește 1000 de puncte echivalente unui voucher de 25 de lei pe care îl poate folosi pentru achiziționarea altor produse Decathlon.

Sistemul de fidelizare al retailerului are și un card virtual de client ce oferă o serie de beneficii precum: garanție doi ani pentru produsele cumpărate și listate în profilul clientului, în baza prezentării cardului la casă, fără bon sau certificat de garanție care să dovedească achiziția, retur gratuit timp de 2 ani de zile pentru toate produsele (cu respectarea condițiilor de retur), comunicare personalizată și sfaturi sportive.

Mai mult, pentru bicicletele achiziționate din magazinele retailerului, clienții au inclusă o revizie gratuită în primele șase luni.

Citeste si:
Delhaize extinde parteneriatul cu Decathlon și oferă în magazine echipamente sportive

Aplicația sistemului de fidelizare a fost dezvoltată de Zitec pe platforma .NET și este găzduită în cloud Microsoft Azure. Aplicația și site-ul dezvoltate pentru Decathlon România sunt integrate în sistemele globale Decathlon din Franța. 

În plus, aplicația back-end pentru angajații retailerului permite echipei Decathlon să verifice cererile clienților cu privire la vouchere și tranzacții pe baza punctelor valorice. Aceasta este disponibilă atât web, cât și pe device-urile pe care le folosesc angajații Decathlon în magazin.

Decathlon este unul dintre retailerii europeni ai pieței de articole sportive și deține 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent în retailul sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, iar din 2018, Decathlon produce produse marcă proprie în trei unități din România, pentru drumeții montane și trekking (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii.

Citeste si:
Motorola și Decathlon lansează campania HelloMișcare, pentru susținerea activității fizice: vouchere de 200 de lei pentru echipamente sportive

 

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mai mult de jumătate dintre clienții Decathlon au folosit cardul de fidelitate, în primele opt luni de la relansarea programului