Lectură de 3 minute

02 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Florăria Magnolia, încasări de 8 milioane de euro anul trecut. Planuri pentru 3 florării noi în 2021

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Florăria Magnolia face bilanÈ›ul pentru 2020 È™i arată că în ultimul an a înregistrat o creÈ™tere a cifrei de afaceri cu peste 6% față de 2019. Astfel, compania ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane de euro È™i îÈ™i păstrează titlul de cea mai mare florărie din România.

Pentru 2021, Magnolia estimează o creÈ™tere a cifrei de afaceri cu până la 30%.

În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost cel online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an. Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria È™i trandafiri roÈ™ii.

CoÈ™ul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei. În egală măsură, în 2020, florăria Magnolia a dezvoltat în mod accelerat canalul online de vânzare.

Orașele cu cele mai mari volume de comenzi au fost București și Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) și Germania.

CITEȘTE despre Florării online cu livrare oriunde în lume: de unde poÈ›i comanda aranjamente florale È™i buchete de flori

„În ciuda faptului că 2020 a fost un an dificil È™i impredictibil pentru noi toÈ›i, ne bucurăm că am reuÈ™it să menÈ›inem un trend ascendent È™i să avem rezultate bune. Ne-am axat prioritar pe vânzările online, am continuat să livrăm flori oriunde în lume È™i am apreciat să vedem că oamenii au avut o mare deschidere pentru acest canal. Mai mult, suntem încântaÈ›i că în 2020 am putut să deschidem două noi puncte de lucru, la Oradea È™i Târgu MureÈ™ È™i, în egală măsură, să consolidăm poziÈ›ia brandului Magnolia în piață. Prin strategia de business ne dorim să ajungem cât mai aproape de clienÈ›ii noÈ™tri È™i să le oferim serviciile noastre atât online, cât È™i offline, prin puncte de lucru bine puse la punct. De aceea, planurile pentru 2021 includ extinderea reÈ›elei la nivel naÈ›ional”, a declarat Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia.

Magnolia îÈ™i propune ca anul acesta să continue extinderea reÈ›elei la nivel naÈ›ional, prin deschiderea de trei noi florării în oraÈ™e cheie din È›ară. Acestea vor fi construite după cel mai recent concept de brand È™i vin cu produse excelente pentru iubitorii de flori È™i plante. Totodată, florăria Magnolia estimează că anul acesta, în România, piaÈ›a de flori va fi în creÈ™tere, deoarece pentru foarte multe persoane să dăruiască flori este un mod uÈ™or È™i accesibil de a fi mai aproape de cei dragi.

Citeste si:
Studiu: Cum ar proceda românii dacă supermarketurile și hypermarketurile ar fi închise în weekend?
Studiu: Cum ar proceda românii dacă supermarketurile și hypermarketurile ar fi închise în weekend?

Magnolia deÈ›ine o florărie online, magnolia.ro, È™i o reÈ›ea de 17 magazine tip florării în zece oraÈ™e (Cluj-Napoca, BistriÈ›a, Baia Mare, Oradea, Târgu MureÈ™, BraÈ™ov, ConstanÈ›a, GalaÈ›i, TimiÈ™oara, BucureÈ™ti). Pe lângă aceasta, colaborează cu peste 58.000 de florării internaÈ›ionale din 140 de țări, facilitând astfel livrările de flori oriunde în lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Florăria Magnolia, încasări de 8 milioane de euro anul trecut. Planuri pentru 3 florării noi în 2021