Lectură de 3 minute

03 Aug 2020 - Știri și Noutăți

Lanțul de florării Magnolia deschide două noi locații după o investiție de 150.000 de euro

Andra Imbrea

Magnolia, una dintre cele mai mari florării din România, anunță deschiderea a două noi puncte de lucru, în orașele Târgu Mureș și Oradea. Astfel, lanțul de florării ajunge la 17 puncte de lucru proprii în întreaga țară și continuă expansiunea, ca parte din strategia de a veni cât mai aproape de clienți. Investiția în cele două puncte se ridică la 150.000 de euro.

În Târgu Mureș, magazinul a fost deschis în incinta noului mall Shopping City, situat la adresa Bulevardul 1 Decembrie 1918 Nr. 242 și are o suprafață de aproximativ 45 de metri pătrați. Magazinul dispune de o gamă variată de flori, similar cu toate punctele proprii din țară. Programul de lucru este de luni până duminică, de la ora 10:00 la 22:00. 

În Oradea, Magnolia a inaugurat un magazin stradal, cu o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați. Acesta este situat la adresa Strada Decebal Nr. 62, iar programul de lucru este de luni până sâmbătă de la ora 8:00 până la 21:00 și duminică de la ora 9:00 la 19:00. Acesta dispune, de asemenea, de toată gama de produse oferite de florărie. La cele două noi reprezentanțe vor lucra, în total, 8 angajați.

„Prin fiecare deschidere ne propunem să fim, în primul rând, mai aproape de consumatorii noștri. În egală măsură, ne dorim să îmbunătățim designul, să aducem ceva în plus, chiar dacă avem deja stabilit un standard de operare. Noile deschideri fac parte din strategia de extindere și apropiere de consumatori. Am înțeles în cei peste 20 de ani de activitate cât de important este pentru oameni să își arate sentimentele față de cei dragi și cât de multă bucurie poate să aducă o floare. De aceea, continuăm să venim mereu cu ceva în plus și să fim la dispoziția clienților noștri atât prin magazinele fizice, cât și online. Ne dorim să scădem cât mai mult timpii de livrare, iar un număr mai mare de magazine va facilita acest lucru”, a declarat Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia.

Valoarea investiției pentru deschiderea acestor două magazine se ridică la 150.000 de euro, dintre care, pentru magazinul din Târgul Mureș, investiția este de aproximativ 70.000 euro, în timp ce, pentru punctul de lucru din Oradea, de aproximativ 80.000 euro.

Citeste si:
Auchan organizează o nouă ediție a Târgului de Vin, cu peste 300 de sortimente disponibile

Românii din diaspora comandă, în medie, peste 100 de buchete de flori pe zi pentru cei dragi de acasă.

În prezent, românii din diaspora comandă, în medie, peste 100 de buchete de flori pe zi. Aceste comenzi reprezintă 2 milioane de euro, pe an, din cifra totală de afaceri. Când vine vorba de vânzările online, jumătate dintre acestea sunt din afara țării. Pentru 2020, Magnolia estimează o cifră de afaceri de aproximativ 7 milioane de euro.

Magnolia deține cea mai importantă florărie online din România, magnolia.ro, și o rețea de 17 magazine tip florării în 11 orașe, reședințe de județ (Cluj-Napoca, Bistrița, Baia Mare, Oradea, Târgu Mureș, Brașov, Constanța, Galați, Timișoara, Sibiu) şi în București.

Pe lângă aceasta, colaborează cu peste 58.000 de florării internaționale din 140 de țări, facilitând astfel livrările de flori oriunde în lume. De peste 20 de ani, florăriile Magnolia pun la dispoziția clienților buchete și aranjamente florale pentru orice ocazie.

Citeste si:
Lăptăria cu Caimac investește peste 12 milioane de euro în reciclarea ambalajelor și într-o stație de biogaz

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lanțul de florării Magnolia deschide două noi locații după o investiție de 150.000 de euro