Lectură de 3 minute

28 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Magazinul online STROP Concept, creștere de 57% în pandemie

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

În perioada martie - mai 2020, comportamentul consumatorilor în online s-a schimbat, astfel încât aceștia au alocat mai mult timp informării asupra produselor de îngrijire cosmetică, spun reprezentanții brandului STROP Concept. În cadrul magazinului online s-a observat și o creștere a coșului de cumpărături pe acest tip de produse, precum și o creștere totală de 57% a vânzărilor online față de o perioadă obișnuită.

’’Categoric, clienții și-au schimbat comportamentul cumpărăturilor online în această perioadă. În această perioadă, clienții noștri au avut pe de o parte mai mult timp de informare ca până acum, au studiat mai mult piața și au fost mai deschiși în a primi informații utile despre produsele de îngrijire cosmetică. Pe de altă parte, au avut mai mult timp pe care să îl dedice propriei rutine de îngrijire pentru acasă, și astfel, valoarea coșului de cumpărături a crescut, clienții fiind mai deschiși să încerce produse noi de îngrijire’’, declară Andreea Emilian, fondator STROP Concept.

Dacă ne raportăm la o schimbare în comportamentul consumatorilor, această perioadă a pandemiei a adus efecte benefice nu numai asupra vânzărilor din online, ci și în privința educației cosmetice. Odată ce clienții înțeleg importanța utilizării unor produse calitative și importanța unei rutini de îngrijire, acest comportament de îngrijire personală se poate extinde într-un obicei benefic pe termen lung. De aceea, cabinetul de estetică STROP Concept a acordat perioada aceasta multă atenție asupra părții de consiliere a clienților.

Perioada stării de urgență cauzate de pandemie a resetat și planurile de dezvoltare pentru acest an pentru cabinetul STROP Concept, fie că vorbim despre tratamente și masaj sau zona de shop online.

’’Cred că este foarte dificil să putem face orice fel de estimare în acest moment. Nu putem decât să ne asigurăm că vom face toate eforturile posibile pentru a oferi servicii ce răspund 100% nevoilor fiecărui client. Îmi propun să rămân optimistă și să ne adaptăm oferta de produse și servicii cât mai dedicat nevoilor clienților noștri’’, a declarat Andreea Emilian.

Odată încheiată starea de urgență, clienții STROP Concept au revenit la cabinet pentru tratamentele și masajele disponibile pe site, numărul programărilor fiind în creștere.

’’Atât eu cât și echipa am trecut bine peste perioada stării de urgență și ne-am redeschis cabinetul focusându-ne pe siguranța noastră și a clienților ce decid să ne treacă pragul. Nu știam exact ce așteptări să avem imediat după ce am redeschis, nimeni nu cred că putea face estimări corecte fiind o situație complet nouă, dar am fost încrezătoare și am observat chiar o creștere a numărului de programări. Fiind o perioadă caldă, fiind vară, clientele preferă tratamentele corporale. Categoric, zonele de interes sunt masajele anticelulitice și partea de remodelare corporală. De asemenea, tratamentele antiacnee și masajele faciale de lifting sunt extrem de apreciate după această perioadă’’, ne-a spus Andreea Emilian.

STROP Concept este un brand care oferă tratamente naturiste faciale și corporale folosind metode manuale tradiționale și produse dermato-cosmetice naturale. Pe lângă cabinet, deține și un magazin online și are propriul brand de miere: STROP de Miere, produs 100% natural ce conține peste 435 de extracte naturale și substanțe benefice.

Citeste si:
Schimbări la vârful Grupului Marionnaud: cine preia conducerea unuia dintre cei mai mari retaileri de cosmetice și parfumuri din Europa
Schimbări la vârful Grupului Marionnaud: cine preia conducerea unuia dintre cei mai mari retaileri de cosmetice și parfumuri din Europa

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Magazinul online STROP Concept, creștere de 57% în pandemie