Magazinul universal premium va avea atât o zonă de „take-away”, cât și o parte de servire „on-premise”.
Marketul de lux va dispune de 6 mese în zona de bar franțuzesc, al cărui meniu constă în sandvișuri, salate și preparate rapide, dar și de o terasă unde clienții se pot bucura de diverse delicii culinare de la barul franțuzesc, din zona de sushi & oyster bar, dar și de băuturi fine.
Gourmet market-ul va avea un serviciu de vânzare asistată. Așadar, un somelier va fi disponibil în zona de vinuri, iar un expert chef în zona de sushi.
Elemente de sustenabilitate
Produsele disponibile pentru vânzare vor fi ambalate în cutii reutilizabile, ușor de transportat și chiar folosite ca elemente de depozitare a produselor în bucătărie. Dacă se vor deteriora, gourmet market-ul le va înlocui direct în magazin, pentru a preîntâmpina risipa și a promova sustenabilitatea. Eliminarea completă a pungilor de plastic și programele de reciclare vor face parte din programul noului market de la One Herăstrău Towers.
„Acest concept va fi un mix foarte interesant și eficient pentru clienții noștri, care vor putea fie comanda prin aplicație și ridica comanda, fie vor putea primi cele mai bune sfaturi de la specialiștii noștri de pe fiecare raion, fie, pur și simplu, se vor putea bucura de produsele noastre fresh la mesele din interior sau de pe terasă. Clienții vor putea cumpăra de la roșii, carne și pește, până la vinuri fine și alte produse exclusiviste.
Va fi un fel de magazin universal, cu de toate. Ne dorim să dezvoltăm un adevărat lanț de magazine alimentare superpremium. Vom lucra atât cu furnizori români, cât și cu străini. Acum, aici, în piața românească, nu există așa ceva. La Paris, la Moscova, la New York există genul acesta de magazin universal de lux, în care clienții găsesc orice își doresc, un fel de ”super-premium-market””, a declarat Cristian Preotu.
Aplicație pentru rezidenții One Herăstrău Towers
Rezidenții One Herăstrău Towers vor avea disponibilă și o aplicație exclusivă pentru telefonul mobil pe care o vor putea folosi pentru acest gourmet market. Aplicația va avea mai multe utilități, printre care: comunicarea directă, în timp real, cu șefii de raioane, pentru a vedea produsele existente, a primi recomandări și a plasa comenzi; plată direct în aplicație cu ridicare din magazin sau cu livrare customizată la o oră anume; avantaje speciale (precum discount-uri, livrare gratuită etc.).
Massimo Dutti redeschide magazinul din Băneasa Shopping City
One United Properties este unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari de proiecte rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din București.
Recent, dezvoltatorul imobiliar de proiecte rezidențiale, de birouri și mixte din București a anunțat intenția de a se lista pe piața principală a Bursei de Valori București, intenție aprobată în cadrul Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor din 19 aprilie.