Lectură de 2 minute

21 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Lidl România investește 210.000 de lei în proiectele de susținere a educației timpurii ale Centrului Step by Step

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Clienții Lidl s-au implicat în susținerea Centrului Step by Step, în cadrul campaniei de donații de la casele de marcat, derulată în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2021. Suma de peste 101.000 de lei a fost suplimentată de către Lidl până la valoarea de 210.000 de lei pentru ca Centrul Step by Step să dezvolte sisteme de training care să ajute la dezvoltarea abilităților profesionale ale cadrelor didactice specializate în educația timpurie. Până pe 31 decembrie 2021, retailerul organizează o nouă campanie de donații la casele de marcat în sprijinul Federației Băncilor pentru Alimente din România, organizație care are misiunea de combatere a risipei alimentare și a sărăciei.

Suma de 210.000 de lei va fi folosită de către ONG pentru realizarea și distribuirea de resurse educaționale pentru părinți, pregătirea profesioniștilor din domeniul educației timpurii și promovarea conceptului și măsurilor pentru susținerea Dezvoltării Copilăriei Timpurii.

Prin parteneriatul pe termen lung cu Centrul Step by Step, Lidl România continuă investițiile sale strategice în domeniul educației, contribuind la un viitor mai bun al societății prin modernizarea învățământului românesc și facilitarea de acces egal la educație, la nivel național.

Măsuri de diminuare a risipei alimentare

Datele statistice globale arată că anual se produc 4 miliarde de tone de mâncare, însă aproape o treime din această cantitate nu ajunge să fie consumată. În România, anual se aruncă o cantitate mare de alimente, suficient cât să umple 127.500 de camioane. Aliniate în coloană, aceste camioane reprezintă distanța de la București până la München, conform Ghidului de consum și păstrare a alimentelor lansat de Food Waste Combat în 2020.

De aceea, în perioada 1 iulie – 31 decembrie 2021, Lidl România organizează o nouă campanie de donații la casele de marcat, în sprijinul Federației Băncilor pentru Alimente din România, prin care își propune să contribuie la reducerea risipei alimentare, a sărăciei și a excluziunii sociale. Suma strânsă în cadrul campaniei va fi folosită de către Federația Băncilor pentru Alimente din România pentru a continua dezvoltarea infrastructurii rețelei băncilor la nivel național.

Lidl România este partener fondator al primei rețele de Bănci pentru Alimente din România, care a ajuns în prezent la 8 filiale active, în București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța și Craiova. Retailerul și-a asumat să susțină financiar costurile pentru începerea activității în fiecare Bancă Regională înființată și o parte din costurile de funcționare, contribuind astfel, la dezvoltarea infrastructurii pentru o asemenea rețea.

Lidl donează constant și produse, pentru îndeplinirea misiunii rețelei, doar în anul 2020 donând aproape 400 tone de produse, care au fost distribuite de către Băncile pentru Alimente către ONG-urile partenere.

Rețeaua urmează să deschidă, din punct de vedere operațional, o nouă bancă regională și la Galați, iar obiectivul Federației este de a susține Băncile Regionale pentru a înființa câte un punct de lucru local în fiecare Bancă pentru Alimente Regională.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl România investește 210.000 de lei în proiectele de susținere a educației timpurii ale Centrului Step by Step