Lectură de 3 minute

28 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Lensa deschide un nou showroom de optică la București, vrea 12 noi magazine anul viitor și extinderea shop-ului online în Europa

Anca Olteanu

Magazinul online și offline de optică Lensa deschide pe 28 septembrie la București, în zona Tineretului, un showroom de optică cu o suprafață de peste 1.000 mp și 10.000 produse, după o investiție de 750.000 de euro. Compania vrea să deschidă 12 noi magazine anul următor și să se extindă în Europa cu magazinul online, iar în 2023 va inaugura primul showroom din afara României.

Acesta este cel de-al doilea mega store pe piața de ochelari din România, după cel inaugurat în martie 2019, în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală.

Situat în zona Tineretului din București, pe Calea Șerban Vodă nr. 206, lângă Colegiul Naţional Gheorghe Şincai, la parterul clădirii U-Center, showroomul are o suprafață de peste 1.000 mp, de două ori mai mare decât primul mega store Lensa.

„Investițiile în deschiderea de showroomuri Lensa în marile orașe din România ne-au ajutat să creștem business-ul la o cifră de afaceri cumulată de la înfiinţare de circa 25 de milioane de euro. Inaugurarea noului mega store Lensa din zona Tineretului din Capitală face ca România să aibă cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est. Ne așteptăm la un trafic de 3-5 ori mai mare față de un showroom de mici dimensiuni. 6 cabinete optometrice îi vor ajuta pe cei care vor consultații gratuite să își aleagă noi ochelari de vedere. Pentru primii cumpărători am organizat și o tombolă cu peste 600 de premii", a declarat Daniel Crăciun, fondator și CEO al Lensa.ro.

Citeste si:
Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020, înregistrând un avans de 2-3 ani în contextul pandemiei

Noul magazin Lensa are colecții de peste 10.000 de produse, printre care modele de ochelari de la 90 de branduri: Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga, Polaroid etc.

Lensa: ochelari și consultații de optică

Lensa.ro oferă clienților și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montajul lentilelor de ochelari și reparația ramelor.

Lensa estimează peste 200.000 consultații anul acesta, de două ori mai multe decat anul trecut.

Compania deține, în 2021, 10.000 mp în cele 13 showroomuri pe care le are în România.

Citeste si:
Retail.ro lansează serviciul de recrutare a angajaților Retail Jobs

Lensa deschide magazine în Oradea și Arad

Lensa are showroomuri în București (Afi și Tineretului), Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara. Oradea și Arad sunt următoarele orașe unde vor fi deschise magazine Lensa, până la finalul anului.

Pentru 2022, compania are în plan investiții de peste un milion de euro în deschiderea a 12 magazine noi în România. Tot anul viitor, Lensa.ro se va extinde în Europa cu magazine online, iar la începutul lui 2023 va inaugura primul showroom din afara României.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, având peste 200.000 de comenzi anual. În cei 8 ani de înființare, Lensa.ro a avut peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. Anul trecut, cifra de afaceri a fost de 11 milioane de euro, iar pentru 2021 estimările sunt de cel puțin 17 milioane de euro. Numărul de angajați va ajunge anul acesta la 230 de persoane.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lensa deschide un nou showroom de optică la București, vrea 12 noi magazine anul viitor și extinderea shop-ului online în Europa