Lectură de 4 minute

31 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Lensa începe programul „Rabla la ochelarii de vedere” pe 1 septembrie și oferă vouchere de 500 lei pentru o pereche veche

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lensa.ro, magazin de optică cu o rețea de 12 showroom-uri în România, lansează începând cu 1 septembrie programul „Rabla la ochelarii de vedere”, prin care clienții care predau ochelarii vechi și cumpără o pereche nouă primesc vouchere de 500 de lei, potrivit unui comunicat de presă.

În cadrul programului „Rabla la ochelarii de vedere", persoanele care vin în showroomurile Lensa și predau o pereche de ochelari de vedere vechi, deteriorați etc și își fac o nouă pereche de ochelari de vedere vor primi vouchere Rabla în valoare totală de 500 de lei. Voucherele se pot folosi în showroomuri sau online pe Lensa.ro la comenzi de minimum 300 de lei până pe 31 octombrie. Clienții pot intra în posesia voucherelor doar dacă își fac o nouă pereche de ochelari de vedere. Aceștia pot folosi un voucher Rabla pentru noii ochelari.

Programul Rabla la ochelari se derulează în perioada 1 și 30 septembrie 2021.

Potrivit unui studiu realizat de Lensa.ro, pe un eșantion de 6.000 de respondenți, mai mult de 70% dintre aceștia nu merg la timp la doctor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție.

Rezultate programul „Rabla la ochelarii de vedere" 2020

În 2020, aproximativ 38.000 de persoane s-au înscris în programul „Rabla la ochelari", dintre care 70% au fost femei și 30% bărbați. Circa 27% au fost tineri cu vârsta între 18-29 de ani, 23% au avut între 30-39 de ani, în timp ce 20% au avut între 40-49 de ani.

În ceea ce privește interesul pe orașe, Bucurestiul a condus detașat cu 48% din înscrieri, urmat de Constanța cu 12%, Iași cu 11%, Craiova și Timișoara cu 10% fiecare.

Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a oferit anul trecut peste 110.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează peste 200.000 consultații.

Clienții care aleg să vină în magazinele fizice Lensa vor beneficia de determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere și montajul lentilelor de ochelari.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

„Rabla la ochelari” se derulează exclusiv în magazinele Lensa

Programul „Rabla la ochelari” se derulează exclusiv offline, în showroomurile Lensa din București, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara.

Voucherele nu pot fi folosite pentru achiziția de ochelari de soare, dar pot fi folosite pentru celelalte categorii de produse, cu condiția ca prima achiziție să fie o pereche de ochelari de vedere.

Fiecare voucher în valoare de 100 de lei poate fi folosit în showroom-uri și pe Lensa.ro pentru comenzi de minimum 300 de lei. Acestea nu se cumulează și nu se pot preschimba în bani sau în alte beneficii.

Pașii înscrierii în programul „Rabla la ochelari de vedere" 2021

1. Clienții se înscriu online în program pe Lensa.ro prin completarea unui formular de înscriere.

2. Pot fi predați ochelarii de vedere vechi într-un magazin Lensa în unul din cele 12 orașe.

3. Va fi verificată prescripția pentru ochelari. Dacă este o prescripție mai veche de un an, se poate face o programare la o consultație gratuită.

4. Poate fi comandată noua pereche de ochelari de vedere. Clienții vor intra în posesia voucherelor Rabla. În baza prescripției, va fi înregistrată comanda noilor ochelari de vedere pentru care va fi aplicat un voucher Rabla.

5. După primirea unui SMS, comanda poate fi ridicată.

Showroomurile Lensa au cel puțin două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact expuse. În magazinele Lensa, clienții primesc consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).

Investiții de 1,7 milioane de lei în extinderea rețelei Lensa

Bugetul de investiții pentru anul 2021 este de peste 1.700.000 euro în extinderea rețelei de magazine de optică. Până în prezent, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 1.000.000 euro.

Magazinele de optică Lensa expun produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea vastă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. Compania are peste 200.000 de comenzi anual. În cei 8 ani de înființare, Lensa.ro a avut peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultaţii.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lensa începe programul „Rabla la ochelarii de vedere” pe 1 septembrie și oferă vouchere de 500 lei pentru o pereche veche