Lectură de 2 minute

12 Jan 2024 - Știri și Noutăți

L'Oréal a cumpărat compania elvețiană Gjosa

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

L'Oréal a anunțat un acord de achiziționare a acțiunilor în circulație ale companiei elvețiene Gjosa, un producător în domeniul tehnologiei de divizare a apei. Compania a încheiat deja un parteneriat cu Gjosa pentru a lansa bateria de duș profesional Water Saver de la L'Oréal Professionnel. 

Sursa foto: Facebook

Tehnologia de divizare a apei Water Saver, patentată de L'Oréal Professionnel și Gjosa, permite saloanelor de înfrumusețare să reducă consumul de apă în zona de spălare cu până la 69% și să ofere în continuare clienților o experiență completă de spălare a părului, notează inforetail.com

Din 2023, acest model de baterie de duș sustenabil a fost implementat în peste 10.000 de saloane de coafură profesionale din Europa și Orientul Mijlociu, contribuind la economisirea a peste 182 de milioane de litri de apă, echivalentul a 72 de piscine olimpice. Planul este de a continua această implementare în peste 200.000 de saloane din întreaga lume în următorii ani.

L'Oréal a anunțat pentru prima dată o investiție minoritară în Gjosa în 2021, prin intermediul fondului său de capital de risc corporativ, Business Opportunities for L'Oréal Development (BOLD). Acum, obiectivul acestei achiziții este de a inova și de a extinde multiplele aplicații ale tehnologiei de înfrumusețare a Gjosa, protejând în același timp prețioasa resursă de apă.

Achiziția Lactobio

Recent, gigantul francez al produselor cosmetice a mai achiziționat laboratorul danez Lactobio, specializat în cercetarea probioticelor și a microbiomului cu sediul la Copenhaga, a anunțat L'Oréal, potrivit modaes.com.

Scopul este de a completa divizia de cercetare avansată a companiei de cosmetice și de a accelera cercetarea microbiomului în materie de aplicare a produselor cosmetice, un domeniu în care L'Oréal lucrează de două decenii.

Scopul este de a "crea o nouă generație de produse cosmetice bazate pe inovații de ultimă oră în procesul de formulare pentru a oferi produse probiotice și postbiotice de precizie, bazate pe știință, cu noi niveluri de performanță", a precizat compania.

Compania a încheiat anul financiar 2022 (încheiat la 31 decembrie) cu o cifră de afaceri de 38,26 miliarde de euro, în creștere cu 18,5% față de anul precedent, datorită creșterii diviziei de îngrijire a pielii. Profitul a crescut cu 24,1%, până la 4.602,2 milioane de euro.

Citeste si:
Notino și L'Oréal au lansat oglinda virtuală: clienții vor putea proba produsele de make-up înainte de a le cumpăra
Notino și L'Oréal au lansat oglinda virtuală: clienții vor putea proba produsele de make-up înainte de a le cumpăra

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L'Oréal a cumpărat compania elvețiană Gjosa