Kraft Heinz continuă să se ocupe de impactul întreruperilor lanțului de aprovizionare care au început în 2020. În cel mai recent raport privind veniturile din această lună, compania a raportat o creștere netă a vânzărilor de 2,6% în ultimul trimestru, dar a declarat că se confruntă cu direcții contrare în ceea ce privește performanța cotei de piață din SUA, notează RetailDive.
Produsele noi au mai animat strategia companiei în ultimul an, înclinându-se spre categorii populare, în timp ce lucrează pentru a-și diversifica ofertele.
În aprilie, Kraft Heinz a anunțat că își extinde marca europeană de condimente Just Spice în SUA. În acea lună, a debutat și gama de soiuri picante de ketchup Heinz — Chipotle, Jalapeno și Habanero — invocând cererea crescută pentru ofertele adiacente cu sos iute.
Și în mai a lansat două linii de produse: o nouă versiune a semnăturii sale Mac & Cheese și o gamă de mâncăruri gătite sub marca sa, Homebake 425°/:30.
Kraft Heinz lucrează, de asemenea, pentru a-și extinde capacitatea de producție. Luna trecută, a anunțat o investiție de 400 de milioane de dolari într-un nou centru de distribuție de 775.000 de metri pătrați în nordul Illinois, care își propune să sporească eficiența.