Lectură de 2 minute

13 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Keff, brandul de geluri de duș pentru tineri și adolescenți, lider în Israel, intră pe piața românească

Anca Olteanu

Sano România distribuie pe piața românească brandul de geluri de duș pentru tineri și adolescenți, Keff, începând cu luna octombrie. Lansat în 1992, în Israel, Keff este lider pe segmentul de produse de baie și duș, din țara sa de origine.

Gelurile de duș Keff vin într-o gamă variată de arome de înghețată, precum jelly beans, cookies & cream, fluffy marshmallow, mango sorbet și salty caramel. Acestea conțin unt de shea, vitamina E și aloe vera.

Pasionații de arome clasice se pot bucura și ei de o selecție de patru produse, ce includ vanilla & coconut, milk & honey, lavender și rose & kukui oil.

„Brandul Keff urmărește să deservească un segment de public care, în prezent, în România, nu este acoperit și să ofere produse de baie create special pentru membrii Generației Z. Astfel, acordăm o atenție sporită unui public cu dorințe foarte specifice, care vrea să facă dintr-un duș sau o baie o experiență”, declară Denisa Mărculescu, marketing manager Sano România.

Citeste si:
Nestlé dezvoltă alimente pe bază de plante care să fie alternativa pentru ouă și creveți

Andra Gogan - imaginea gelurilor de duș Keff

Imaginea gelurilor de duș Keff este Andra Gogan, influencerul cu cei mai mulți urmăritori pe TikTok (8,3 milioane). Gogan a creat coregrafia și versurile piesei muzicale din primul spot televizat Keff.

„Pentru echipa Keff a fost extrem de important să identificăm un influencer cu care să ne putem asocia brandul, o persoană care să fie cunoscută și apreciată de publicul nostru țintă, Generația Z, dar și de părinții lor, fie ei Milleniali sau membri ai Generației X”, a declarat Denisa Mărculescu, Marketing Manager Sano România.

Este pentru prima dată, în România, când un brand construiește o campanie de publicitate clasică, de o asemenea anvergură, în jurul unei vedete create pe TikTok.

Brandul Keff a fost lansat în 1992, în Israel, și a devenit, de atunci, lider pe segmentul de produse de baie și duș. Keff oferă o gamă variată de produse.

Citeste si:
Microferma Ograda Verde extinde livrarea la nivel național, după afaceri de 250.000 euro în primele nouă luni

În România, Sano este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală, pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergent pudră, gel și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Parte din grupul internațional Sano Bruno’s Enterprises, sunt și brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.

Produsele sunt disponibile în majoritatea rețelelor comerciale, în magazinele tradiționale, în magazinele online și în alte magazine partenere Sano.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Keff, brandul de geluri de duș pentru tineri și adolescenți, lider în Israel, intră pe piața românească