Lectură de 2 minute

26 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Era „conscious consumption”: investiția în soluții sustenabile, principala cerință a consumatorilor pentru companii în 2021

Anca Olteanu

Circa 90% dintre consumatori cer autenticitate din partea companiilor, se așteaptă ca brandurile să acționeze responsabil și vor să știe dacă produsele pe care le cumpără au un impact pozitiv asupra mediului. Cu toate acestea, 86% dintre ei nu știu ce produse sunt cu adevărat sustenabile și vor să fie educați.

O economie circulară este un sistem regenerativ în care inputul de resurse, cât și pierderile de energie, emisiile de dioxid de carbon în atmosferă și deșeurile sunt minimalizate prin încetinirea sau închiderea circuitului de materie primă și energie folosite. Asta se poate realiza prin design durabil, mentenanță, reparare, refolosire și reciclare.

Henkel vrea ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile până în 2025. Astfel, toate ambalajele sunt concepute pentru reutilizare sau reciclare, se urmărește reducerea plasticului fosil (petrol, gaze naturale, cărbune) cu 50%, în paralel cu reducerea plasticului virgin cu 50% și ZERO deșeuri (“Fără deșeuri de plastic în natură”).

Astfel, portofoliul companiei a fost complet revizuit, iar consumatorii români pot descoperi acum inovațiile sustenabile Henkel Laundry & Home Care, precum Persil Deep Clean, într-un ambalaj 100% reciclabil (sticlă și cutie) sau Persil 4-in-1 Discs – ce utilizează cu 40% mai puțin plastic reciclat, cu folie biodegradabilă, iar datorită formatului, se evită supra-dozarea.

Apoi, variantele verzi „Pro Nature“, ca de exemplu Pur „Pro Nature”, au un procentaj ridicat de plastic sau carton reciclat (75- 100% r-PET), până la 95% - 99,9% ingrediente din surse naturale, 0% fosfat de parfum, colorant și certificarea ecolabel „Blue Engel”. Sau Somat All in 1 „Pro Nature”- 100% carton reciclat, 94% ingrediente din surse naturale, 100% putere de curățare împotriva petelor uscate, folie solubilă în apă, 0% parfumuri și certificarea ecolabel.

Citeste si:
Delhaize extinde parteneriatul cu Decathlon și oferă în magazine echipamente sportive

100% naturale și complet biodegradabile

Noile șervețele Color Catcher K2r sunt din materiale 100% naturale și complet biodegradabile, fără parfum, din materii prime ce provin din surse responsabile certificate FSC („Forest Stewardship Council“), iar ambalajul produsului este organic, conținand iarbă (fapt ce determină economii de apă & CO² în procesul de reciclare – reutilizare).

Companie înființată în anul 1994, ca reprezentantă a Henkel Central Eastern Europe Austria, Henkel România are în prezent peste 500 angajați și un portofoliu compus din peste 30 mărci, mii de produse de la detergenți și produse pentru îngrijirea locuinței, la produse cosmetice și de îngrijire personală, până la adezivi comerciali, profesionali și industriali și tehnologii. Henkel deține trei unități de producție în România (Pantelimon/ lângă București, Câmpia Turzii și Roznov). Mai multe detalii @ www.henkel.ro .

În 2020, Henkel a înregistrat vânzări de peste 19 miliarde euro și un profit operațional ajustat de circa 2,6 miliarde euro. Henkel are 53.000 angajați la nivel global.

Citeste si:
9 din 10 români declară că vor returna ambalajele de plastic, sticlă sau metal după introducerea Sistemului Garanție-Returnare
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Era „conscious consumption”: investiția în soluții sustenabile, principala cerință a consumatorilor pentru companii în 2021