Lectură de 2 minute

11 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Inditex deschide cel mai mare magazin Pull&Bear din lume. Retailerul a montat cabine de probă pentru tiktokeri

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Grupul Inditex continuă să intensifice creșterea și expansiunea Pull&Bear, unul dintre principalele sale branduri de modă pentru tineri, prin deschiderea, în orașul olandez Rotterdam, a celui mai mare magazin emblematic al lanțului din lume. Această inaugurare nu este doar un nou semn al intențiilor multinaționalei spaniole de modă de a continua să-și consolideze prezența în Olanda, ci reprezintă, de asemenea, prima dată când debarcă în această țară noul concept de magazin dezvoltat de lanț și prezentat la începutul anului 2023.

Sursa foto: Shutterstok

Noul magazin Pull&Bear din Rotterdam este situat la numărul 132, pe strada Lijnbaan, centrală și pietonală, din orașul olandez. Aceasta este principala stradă comercială din Rotterdam, unde lanțul spaniol își desfășura deja activitatea dintr-un magazin la fel de mare, situat în partea de sus a străzii, la colțul pieței Stadhuisplein, notează fashionunited.es.

Un spațiu pe care lanțul l-a lăsat gol pentru a se reloca la începutul aceleiași străzi comerciale, ocupând o unitate care până acum fusese operată de tânăra firmă de modă olandeză Daily Aesthetikz, parte a grupului multinațional olandez de modă The Sting Companies.

Grupul Inditex a preluat acest punct comercial strategic din Rotterdam, înființând practic un nou "hub" de modă Inditex, deschizând ușile acestui nou magazin emblematic Pull&Bear practic față în față cu cele ale magazinului emblematic Zara, pe care multinaționala spaniolă îl are la doar o duzină de pași.

Cabine de probă pentru tiktokeri

În același timp, și în ceea ce privește aspectul mai orientat spre experiență, magazinul dispune de ecrane multipoziționale cu suporturi luminoase menite să dinamizeze procesul de cumpărături, precum și de case de marcat de tip "self-service", un sistem automatizat de colectare și returnare a comenzilor online și o nouă zonă de probă "Pull&Bear Room", special concepută pentru crearea de conținut pe TikTok. Conținut din care clienții magazinului vor putea împărtăși ei înșiși cum se simt și care sunt hainele lor preferate dintre diferitele colecții Pull&Bear pentru bărbați și femei, prin conținuturi pe care chiar lanțul de magazine va avea responsabilitatea de a le viraliza și disemina în rândul membrilor comunității sale tot mai mari de clienți, în cazul în care vor fi alese să facă parte din conținutul noii secțiuni "PB Shuffle" a aplicației sale oficiale.

O inovație în cadrul ecosistemului digital al Pull&Bear, pe care lanțul l-a lansat în urmă cu abia o săptămână, și despre care am subliniat pe bună dreptate modul în care brandul de modă pentru tineri al Inditex a pus accentul pe rețelele sociale și pe TikTok pentru a continua să consolideze legăturile cu publicul său.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Inditex deschide cel mai mare magazin Pull&Bear din lume. Retailerul a montat cabine de probă pentru tiktokeri