Inditex a fost unul dintre primii care a majorat prețurile la începutul valului de inflație, însă reușește surprinzător de bine. Compania reușește să se miște și mai repede: produce mai aproape de casă pentru a introduce mai repede noile tendințe și pentru a fi în fața creșterilor de costuri, relatează retaildetail.eu.
Grupul are acum un avans, ceea ce ar putea duce chiar la scăderea prețurilor în viitorul apropiat.
Filiala Zara va deschide mai multe magazine în SUA
În august, vânzările au crescut încă cu 14%, ceea ce indică faptul că colecțiile de toamnă sunt bine primite, în ciuda vremii capricioase din această vară. O mare parte din creștere vine din străinătate.
Deși grupul a închis peste 60 de magazine în întreaga lume, filiala Zara intenționează să deschidă mai multe magazine în Statele Unite. SUA reprezintă deja a doua piață ca mărime după Spania. Inditex crede, de asemenea, că este posibil să câștige cotă de piață în sute de alte țări.
Astfel, Zara se poziționează ca un brand mai luxos, într-un moment în care fast-fashion-ul a fost criticat. Săptămâna trecută, brandul a lansat o nouă colecție cu renumitul fotograf de modă Steven Meisel, în care apar modele de top precum Linda Evangelista.