Noul magazin din capitala Franței va fi situat pe renumita Rue de Rivoli, din centrul orașului, o stradă comercială cunoscută pentru magazine cu branduri de top din industria modei, relatează o publicație locală citată de Retail Detail.
Nou concept de magazin Ikea deschis în Paris
Ikea și-a propus ca prin intermediul noului concept, reprezentat de 2.900 de metri pătrați, dispus pe trei etaje, să ofere opțiuni complementare și variate în domeniul decorațiunilor. Magazinul va avea 1.900 de articole precum accesorii și obiecte decorative la prețuri, disponibile și pe site.
Magazinul va fi amplasat în funcție de diferitele stiluri ale accesoriilor, în jurul unui culoar principal central cu două direcții. Chioșcurile digitale din magazin vor permite clienților să comande din gama disponibilă și să primească produsele acasă prin livrare.
Funcționalitatea de scanare a articolelor în aplicația Ikea va fi disponibilă pentru a reduce timpul pentru checkout.
Angajamente de sustenabilitate de la Ikea
"Magazinul îndeplinește ambiția Ikea de a încuraja clienții să adopte un stil de viață mai sustenabil la ei acasă", a transmis retailerul într-un comunicat. Un „fir verde” a fost plasat în întregul magazin, atrăgând atenția asupra bunelor practici de mediu și a materialelor regenerabile sau reciclate utilizate în noul portofoliu de articole.
Grupul suedez a anunțat că înregistrează creștere de vânzări pe home&deco online, dar vânzări mai mici cu 1,5 miliarde de euro, în comparație cu anul trecut. De altfel, sustenabilitate a devenit o prioritate pentru retailer: a lansat programul prin care cumpără mobila veche și oferă vouchere de cumpărături la schimb și a deschis o nouă locații unde se comercializează mobilă second-hand în Suedia.