Compania alocă pentru România suma de 1.974.653 lei, ceea ce înseamnă 1.322 lei brut pentru fiecare angajat.
„Încă de la începutul acestei perioade marcate de pandemie, ne-am străduit să fim alături de colegii noștri. Având în vedere valorile noastre și abordarea IKEA orientată către oameni, acest lucru a venit ca un pas natural în această direcție”, a declarat Ramona Puia, people and culture Manager, IKEA România.
Pe lângă acest bonus financiar care va fi acordat o singură dată, IKEA a lansat în cursul anului și campania „Ești bine?”, pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la importanța stării mentale de bine în timpul pandemiei. Astfel, angajații au primit o zi liberă suplimentară plătită (Zi pentru mine) și un card cadou IKEA în valoare de 50 de euro.
Mai mult, pentru angajații care se confruntă cu efectele COVID-19, IKEA a introdus două programe, Programul IKEA de asistență pentru angajați, care oferă suport psihologic pe tot parcursul zilei și consiliere juridică, dar și Fondul de solidaritate IKEA, care oferă sprijin financiar angajaților aflați în nevoie.
„Colegii noștri au depus eforturi considerabile pentru a crește vânzările online și pentru a adapta activitatea magazinelor și punctelor de ridicare, conform măsurilor epidemiologice în vigoare. Așadar, vrem să le mulțumim pentru dăruirea, curajul și efortul lor, pentru că au contribuit la crearea unei vieți de zi cu zi mai bune pentru cât mai mulți oameni, dar și pentru rezultatele excelente pe care le-am obținut pe plan local”, a spus Violeta Neniță, market manager, IKEA România.
Grupul Ingka (Ingka Holding B.V. și entitățile sale controlate) este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deține și operează Ikea în baza unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group are trei domenii de activitate: Ikea retail, Ingka Investments și Ingka Centres. Grupul Ingka este partener în sistemul de franciză Ikea, operând 374 magazine Ikea în 30 de țări. Aceste magazine au avut 839 de milioane de vizite în timpul anului financiar 2019 și 2,6 miliarde de vizite pe platforma www.Ikea.com.