Lectură de un minut

11 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor lansează „Ghidul de siguranță în restaurante”, în parteneriat cu MedLife

Anca Olteanu

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România - HORA anunță lansarea campaniei „Dor de bun și bine”, pentru a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa și ghidul de siguranță în restaurante, un material care definește măsurile optime de siguranță și responsabilitate destinate atât operatorilor din industrie, cât și consumatorilor.

Ghidul este dezvoltat alături de specialiștii în servicii medicale din cadrul MedLife.

Conceput alături de Mastercard, în parteneriat cu CEC Bank, cu sprijinul PepsiCo, Up România, Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC) și Tazz by eMAG, proiectul este găzduit de platforma dedicată, www.dordebunsibine.ro, acolo unde sunt detaliate măsurile definite în cadrul Ghidului de siguranță în restaurante.

Acest instrument are scopul de a susține afacerile din industria ospitalității în procesul de tranziție la un model de business adaptat la noua realitate impusă de pandemia COVID-19. Materialul acoperă aspecte esențiale precum: practica optimă pentru curățenie și dezinfecție, gestionarea obiectelor utilizate în comun, importanța ventilației și a sistemelor de aer condiționat, regândirea spațiilor și a procedurilor, alături de managementul și instruirea angajaților.

De asemenea, Ghidul încurajează consumatorii să adopte conduita optimă în această perioadă, prin respectarea măsurilor de prevenție adecvate în spațiul public.

Citeste si:
Transportatorul HAVI Logistics deschide un nou centru de distribuție în România, în Chitila Logistics Hub

Materialul integral „Ghidul de siguranță în restaurante” poate fi descărcat de pe website-ul campaniei.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor lansează „Ghidul de siguranță în restaurante”, în parteneriat cu MedLife