Ghidul este dezvoltat alături de specialiștii în servicii medicale din cadrul MedLife.
Conceput alături de Mastercard, în parteneriat cu CEC Bank, cu sprijinul PepsiCo, Up România, Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC) și Tazz by eMAG, proiectul este găzduit de platforma dedicată, www.dordebunsibine.ro, acolo unde sunt detaliate măsurile definite în cadrul Ghidului de siguranță în restaurante.
Acest instrument are scopul de a susține afacerile din industria ospitalității în procesul de tranziție la un model de business adaptat la noua realitate impusă de pandemia COVID-19. Materialul acoperă aspecte esențiale precum: practica optimă pentru curățenie și dezinfecție, gestionarea obiectelor utilizate în comun, importanța ventilației și a sistemelor de aer condiționat, regândirea spațiilor și a procedurilor, alături de managementul și instruirea angajaților.
De asemenea, Ghidul încurajează consumatorii să adopte conduita optimă în această perioadă, prin respectarea măsurilor de prevenție adecvate în spațiul public.
Materialul integral „Ghidul de siguranță în restaurante” poate fi descărcat de pe website-ul campaniei.